1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb echt iets irritants. Vandaag voor het eerst in lange tijd weer eens Forza gespeeld, blijkt dat ik een shitload aan giftcars heb ontvangen. Nu blijkt echter, dat sommige het helemaal niet doen. Maar het ergste is de Jalopnik test car (ofzo, die civic iig). Hij kan hem niet downloaden, stopt bij 99%, en als ik wil annuleren geeft ie een foutmelding en gaat ie weer verder. Gevolg: Elke 2 min verschijnt onderin beeld een message dat ie die car niet kan downloaden. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
     
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Is je harde schijf misschien vol?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Impreza'tje :):

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
  6. GlennElite

    GlennElite SonicMan

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Impreza ziet er goed uit hoor!

    Kan iemand mij trouwens een tip geven over R3 auto's? Dan heb ik het met name over de Vauxhall. Deze is vrijwel onbestuurbuur, als je ook maar iets teveel gas geeft ben je al aan het spinnen. Iemand enig idee hoe ik dit met tunen kan verbeteren? De ferrari FFX, ook R3, heeft hier totaal weer geen last van.

    Bedankt.
     
  7. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je tractie controle aan :9.
    Ik zou zeggen download een tune van de storefront :) En als die nog steeds spint dan moet je jezelf leren om wat minder snel het gas op te gaan.
    Denk dat het ook gewoon een kwestie van oefenen is. En de auto gewoon laten rollen in de bochten en pas weer gas geven als je uit de bocht komt. Voor de rest zou ik niet weten....
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Schijnt dat je alleen maar mag remmen en gasgeven bij een race, nooit er tussen in (las ik ooit ergens :9). Gas geven moet je heel beperkt doen met deze auto's (bochten), soms blijven ze wegglijden... Maar als je naar de leaderboards kijkt zul je zien dat het grootste deel van de top 100 idd TCS aan heeft staan. Probeer het eens zou ik zeggen :+
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog een kleine tip voor als je toch plots het gaspedaal diep indrukt: zorg eerst ervoor dat je stuur/wielen recht staat.
     
  10. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    De oplossing is altijd simpel, TC aan en je bent er vanaf. Leuk dat je dan 5% van het totale prijzengeld moet inleveren maar daar ga je heus niet kapot van. Ik doe het met alle R2< auto's. Al ben ik wel over de game heen, ik ben nu level 49. Alle races die langer dan 10 minuten duren simuleer ik. Even voor de 1000/1000 (G) en dan mag 'ie de kast weer in. Al moet ik nog steeds even een keer mijn foto's uploaden die ik van mijn auto's gemaakt heb.
     
  11. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Even? Ik zit na bijna 50 uur racen op 52% in bijna een half jaar tijd. Lig dus op schema om 100% te halen vlak voordat GT5 uitkomt :9
     
  12. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik zal straks eens kijken hoeveel ik ben. Maar ik beken eerlijk dat ik nu veel races simuleer. En als ik level 50 ben dan simuleer ik gewoon alles. Ik heb lang zat geraced, dan mag hij wel eens 1000 (G) worden.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Same, ik heb voor de 2e keer het einde van season 6 bereikt (nog 1 race) en dan ga ik het grootste deel gewoon laten doen door de Hire Driver optie...

    Races waar 2 auto merken of stock auto's tegen elkaar moeten en de C, B, A, S endurance races doe ik wel zelf :D. Als ik maar niet in die R1, R2, R3 auto's hoef te rijden, alhoewel ik moet toegeven dat ik de laatste tijd wel een stuk beter heb leren rijden met deze auto's (zonder TCS dus :+) en dan zijn ze stiekem toch wel leuk O-)
     
  14. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook je differincieel aanpassen. Dat zorgt voor het aantal pk's wat over word gebracht als je gas geeft
     
  15. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Bmw M3, wat vinden jullie ervan :eek:, toen ik hem gister knipte zag het er mooier/donkerder uit op mijn tv..

    http://img687.imageshack.us/i/sunnyu.jpg/

    ( ik weet niet hoe ik een afbeelding invoeg :x, vandaar de link na de foto )
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je op de link klikt staat er rechts "embed this image", als je die link even kopieert en plakt doet imageshack het voor jou. ;)

    Geeft dit resultaat:

    [​IMG]

    Vette combinatie trouwens hoor, dat goud en zwart. Ziet er goed uit *)
     
  17. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx :D.. dan weet ik dat voortaan, & dankjewel dat je het er goed uit vind zien :)
     
  18. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    & de achterkant, dit is tevens mijn R3 auto, die ik nu aan het afstellen ben, dit vind ik trouwens best moeilijk, :emo: Hij spint nu als je gas geeft, en als ik rem dan glijdt die onderhand de baan af. Dus nu moet ik even kijken hoe ik dit het beste aan kan pakken


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2010
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb je toevallig alle mogelijke engine upgrades geinstalleerd? :9. Gisteren toevallig ook deze auto gekocht, hij is nog al glijerig als je al het vermogen los gooit :+ (alle upgrades, absoluut geen tuning en geen spoiler :D)
     
  20. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja hij is wel helemaal opgefokt , maar dit had ik ooit ook met een ferrari, toen heeft n vriend van mij hem afgesteld, waardoor hij echt lekker knalde. En die was ook helemaal max tuned :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina