1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    @Zeepsop:

    Done :)


    1. Het schademodel is niet echt top, het ergste wat je krijgt te zien is een motorkap die bol staat, deukjes in deuren (afhankelijk van de auto's). De dure/exotische auto's hebben meestal alleen maar schade aan lak/lampen.

    2. Carriermode is erg eentonig, meer kan ik er niet over zeggen.

    3. Online wordt volgens mij redelijk gespeeld, ik heb zelf om heel eerlijk te zijn 3 keer online gespeeld nu, Forza is voor mij echt een spel waar ik zinloos rondjes rij in mooie auto's :)

    4. Disc 2 bevat extra content als maps en volgens mij ook enkele auto's. Het is niet noodzakelijk om hem erbij te hebben, maar dan mis je wel bepaalde dingen.

    Ik heb dus het grootste deel van mijn tijd in Forza doorgebracht op de benchmark track, ik weet niet wat het is maar ik vind het gewoon leuk om auto's een beetje te "tunen" en dan op die benchmark track testen :9
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik dank u ;)
     
  3. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Omfg, zit in een driftmatch op het moment. WAT EEN NOOBS zeg, echt niet meer normaal. Zit met een gast te twinnen en gaat best goed, komt er uit het niets weer zo'n wezenloze debiel die met een stock R2 auto ons allebei van de baan ramt...

    Nu weer... Zo'n gast die gewoon zo snel mogelijk gaat racen zodat niemand die een beetje serieus drift meer kan finishen... Damn wat zuigt die multiplayer op deze manier :/
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  4. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel tegenwoordig veel dat spel dat je een virus moet verspreiden. Alleen ik vind het maar vaag dat je wel in rank omhoog en nabeneden kan gaan en je geen geld kan winnen als je 1ste word. Terwijl het helemaal niks met skill te maken heeft alleen met geluk in de meeste gevallen. Zo word het alleen maar nog moeilijker om als gewone racer geld te verdienen :mad:. Lijkt er meer op dat forza meer gericht is op tuners en painters dan op de racers zelf.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat online tikkertje is wel vermakelijk, alleen jammer dat je er nu geen geld meer mee verdiend. Eerst kreeg je nog een beetje geld bij 'keep the it', maar na de update niet meer.
    Die trueskill heb ik nooit wat gevonden en maakt me ook niet zo heel veel uit, maar toch irritant dat ie laatst zakte omdat ik met virus 2 vande 3 potjes als tikker begon.

    Tikkertje is wel leuk, maar het had veel beter afgewerkt moeten worden.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2009
  6. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik speel het spelletje nu ook al wat langer, driver level 35. Het enige waar ik nu tegen aan hik is als je in het baan-menu zit (nadat je een race gereden hebt) dat je niet in 1x door kan naar de volgende race maar eerst weer helemaal naar die kalender-gebeuren.
     
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Voor de mensen die zin hebben om morgen mee te doen :) In theorie hebben we nog 2 spelers nodig :)

    [​IMG]

    Rally cross? Wat houd dat ook alweer in? Rally crosses zijn Rally's op meestal een korte baan met 2 deelnemers. De deelnemers rijden tegelijk op 2 afgescheiden banen.
    Maar! Sinds we geen afgescheiden banen hebben in FM3, wordt dit dus Camino Viejo Extreme!

    Wat zijn we van plan? Eenvoudig. We kiezen allemaal de bescheiden Mitsubishi HKS Lancer Evo. Een eenvoudig autootje met maar een schamele 441kW aan power:
    [​IMG]

    Dit autootje is zo ontzettend snel en scherp dat je je afvraagt; Hoe in godsnaam wil je 8 man op een baan zetten en zonder kleerscheuren de finish bereiken?

    Nou, gewoon niet :cool:

    Dit evenement wordt 1 vs 1 gereden. De winnaar gaat door naar de volgende race en wordt tegen een andere winnaar opgezet en dit tot er 2 winnaars overblijven die voor de finale strijden.

    Dit alles wordt gedaan in één sessie. De rest dient zich als hij niet aan de beurt is als spectator op te geven. Dit doe je eenvoudig door niet op ready te drukken.
    Elke race bestaat uit 1 lap. 1 lap is 6.95 kilometer en beslaat de banen Camino Viejo, Ladera en Iberian. Allemaal in één baan!


    De schade staat op simulation dus er is geen ruimte voor fouten of crashes. Crashes worden dan ook meteen behandeld en omdat iedereen tegelijkertijd spectate kun je er niet onderuit komen. Wees dus niet alleen behendig maar ook voorzichtig.

    Inschrijvingen zijn open en natuurlijk krijgen jullie de nodige info :)
    Aan de hand van de inschrijvingen worden de tegenstanders bepaald.

    [column2]Race information[/column2]
    Track: Camino Viejo Extreme
    Time: 20.00
    Date: Zondag 27 December
    Laps: 1
    Assists: Gearbox
    Upgrades: geen
    Tuning: niet toegestaan
    Qualify: Nee
    Vehicle: HKS Lancer Evo

    [column2]Inschrijvingen[/column2]
    1. Shortbull
    2. AZT B Tender
    3. Racerblade01
    4. RuthlessLambo
    5. Head Ninja
    6. RoyVisser
    7. Erwindinho NL
    8. Duco3101
    9. VictorJansen
    10. Power Design
    11. Mr MoerKe BE
    12. Strongbird XL
    13. GenerationQ87
    14. Huib1968
    15. BlackLionNL (ovb)
    16. Kappertje (ovb)
    17. DE KLETSKOP (ovb)
    18. Juniorrr22 (ovb)

     
  8. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    heb me ook maar even aangemeld op 360racing, lijkt me leuk om een keer mee te doen
     
  9. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gister een stuurtje, en dat is best even wennen :p
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Lijkt mij leuk om een paar XRC-ers in actie te zien :thumbs: We zijn bovendien allemaal race-fans.
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies en ik heb al een hoop namen daar gezien die ik van de xbox ken en waarvan een aantal in m'n vriendenlijst staan. dat is wel leuk, het lijkt me wel een gezellig forumpje. Net als XRC maar dan groter.
     
  12. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij hier een tuning tutorial linken?
    Ik heb de strategy guide wel besteld, maar die komt pas over een week...
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik heb er eentje geschreven een tijdje terug, misschien heb je er wat aan :)

    Is in hapklare brokken uitgelegd voor de mensen die er echt niet uitkomen.
    Klik
     
  14. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je die mooie tuning tut van Shortbull hebt gelezen, kan je hier ook nog een kijkje nemen.

    http://www.forzatraders.com/forza-mo...car-setup-tool

    Is een flashapp die gemaakt is door een paar diehard tuners.

    Is een goede hulp voor de basis afstelling van de auto.
     
  15. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga die app ook maar is gebruiken denk ik. Kijken of die me Shelby Gt 500 '68 wel goed kan afstellen.
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vanavond eens kijken of de app goed werkt :)
     
  17. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb net ff op een Porsche Panamera die setup app getest. Het werkte wel alleen het is jammer dat je veel dingen nog steeds zelf moet tunen. En je setup is steeds het zelfde ook al verander je het vermogen in game. Aangezien die app daar geen rekening mee houd. Maja voor de rest best wel een handig ding :p.
    Ik vind het trouwens wel geweldig dat je die motor van een Carrera GT gewoon ineen Panamera kan leggen. En dat klinkt aardig leuk :)
    Aangezien de Carrera GT,LP670 SV en de Lola Aston Martin de best klinkende auto's in de game zijn IMO
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoe zorg je er ook al weer voor dat je niet meer zo dicht op je stuur zit tijdens incar-view?
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    January DLC pack:

    2010 Aston Martin 0ne-77

    2009 Audi RS6

    2009 Audi R8 LMS

    2010 BMW M6 Coupe

    2010 Corvette GS

    2010 Mustang GT500

    2009 HSV w427

    2009 Lotus 2-11

    2010 Zonda R

    2010 Boxster S

    2010 S5S Raptor
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Was al bekend maar dat maakt het niet minder leuk. Aston Martin One-77 en Zonda R _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina