1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Even voor de duidelijkheid, die guide is er om jouw geld te laten besparen, door niet die auto's te kopen die je toch wint. Als je ze verkocht hebt (de gewonnen auto's) wil dat niet zeggen dat die achievement niet meer te halen is.

    Dus om je vraag te beantwoorden:

    Ja, je kan gewoon die achievement krijgen!
     
  2. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    jaja oke bedankt :D sorry hoor :$
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    No problem. :)
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Het was niet kwaad bedoelt hoor :+
     
  5. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    nee oke maar ik kwam beetje dom over haha ;p
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je bent niet de enige die dat wel eens doet. :+
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    _O_
     
  8. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    :D maar goed ik heb de aschievement_O_
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Hey,

    Ik ben van plan dit spel ook te kopen maar ik had even een paar vragen over het Tunen van Auto's want ik had in een Trailer gezien dat je bijvoorbeeld met een Nissan 350Z ook een Ferrari eruit kan rijden als je hem maar goed Tuned? Dus je kan elke Motor op elke Auto zetten zodat niet altijd de Bugati wint maar ook bijvoorbeeld een 350Z Die gewoon goed getuned is?
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je kan niet alle motoren in alle auto's zetten, maar VAAK kan het wel. Je kan trouwens alleen motoren van dezelfde fabrikant in je auto zetten :eek:.

    Maar je kan inderdaad, als je een auto goed tuned sneller/beter maken dan auto's die normaal sneller/beter waren (standaard).
     
  11. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Okee maar je kan dus niet een Tuned Ferari een beetje vergelijken met een Tuned Nisan 350Z?
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Je moet onderscheid maken tussen tunen en upgraden.
    Upgraden is het installeren van allerlei onderdelen die de auto sneller maken (nieuwe motor, racebanden, raceremmen, etc).
    Tunen is het 'instellen' van deze geïnstalleerde onderdelen zodat de auto optimaal rijdt voor jou (op een bepaalde baan).

    Met alleen upgraden kun je een 350Z al zo snel maken dat hij Ferrari's verslaat. Uiteraard kun je de Ferrari's ook upgraden, zodat die (in veel gevallen) weer sneller zijn dan die geupgrade 350Z

    Je kunt upgegrade 350Z's vergelijken met Ferrari's, wanneer je de Nissan zó upgrade dat hij net zo snel is als een Ferrari. Met alleen een nieuwe voorspoiler zal hij natuurlijk niet een Enzo verslaan, en wanneer je hem maximaal upgrade zal hij (in bepaalde opzichten) een (standaard) Enzo vernederen.

    De PI (performance inde) van de auto geeft aan hoe goed de auto overall is. Hoe hoger het getal, hoe sneller. Wanneer je de upgrades ongeveer zo uitmikt dat het getal in de buurt komt van de Ferrari zijn ze evensnel. Vaak zal de Ferrari dan toch wat makkelijker rijden, maar door het tunen van de 350Z kun je dat nog verder verbeteren.
     
  13. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor de Reply ik weet nu wat ik wilde weten_O_
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    en kijk via budgetgaming dot nl de goedkoopste prijs van forza 3 :)
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Even een kleine toevoeging op het PI-gedeelte. Als je de set-up van je auto tuned, dan veranderd de PI van de auto niet! Dat gebeurt alleen met het upgraden van je auto. Het kan dus zijn dat jij met een auto rijd met PI 600, hem perfect tuned waardoor hij auto's met een PI van ~650 bij houd of zelfs voor bij gaat.

    Zo heb ik een Audi R8 met een PI van 600 getuned, die houdt Stock auto's van de S-klasse bij.
     
  16. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    een vraagje aan AntraXxX of andere die forza 3 hebben uitgespeeld, ik ben bij year 5 5/11 ofzo ben bijna lvl 46 ik heb nu gemiddelde racejes van 10 minuten.. komen er ook racejes die 30 minuten of een uur duren? :|
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    In de Carreer mode duren races maximaal 40/50 min (vaak is het idd minder) als je de goede races uitkiest iig. Als je geen r1/r2(/r3 )races uitkiest zul je waarschijnlijk niet vaak boven de 20/30 min uitkomen. Bij het 5e jaar zou je de langere tijden al moeten merken, maar in jaar 6 helemaal :eek:

    De endurance races kun je alleen kiezen via de event list, die zijn wel langer dan een uur :). Dus ik zou zeggen, maak gewoon season play af (season 6 is het laatste seizoen, season 7 = herhaling). Ga daarna de event list af :)
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    oke top! nja ik zit namelijk niet echte te wachten op een race van langer dan een uur! maar aangezien dit een gruwelijke game is ga ik dat wel doenO-)

    ben nu met die R2 racejes bezig ja .. nu zijn ze nog niet langer dan 15 minuten, bij die racejes van year 6 he van langer dan een uur hoeveel credits krijg je daar?:cool: want ik wil lvl 50 zijn!!:x
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die vraag kan ik helaas niet beantwoorden, heb zelden een R2 race zelf uitgereden, vind er echt niks aan, R1 en R2 races. Maar met 100% bonus wil het wel redelijk oplopen...
     
  20. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    ja oke, ik speel tot nu toe nog steeds op easy:cool: echt saai, ik ga ook maar is voor de 100%:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina