1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar :p
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2010
  3. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    wat laat maar?? :p
     
  4. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je online circuit races doen. als je wint krijg je iets van 10.000 ofzo. ff een avondje rijden en je hebt weer geld. of je gaat auto's painten en doorverkopen
     
  5. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik doe niet echt racen, meer met wat vrienden beetje lopen kloten.
    Speel ook veel Tag It. vind ik ook wel grappig
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en heb nu een aantal vraagjes.

    1. Mijn Supra heb ik nu redelijk goed ge upgrade maar nu kan ik er echt niet meer mee rijden|:- elke keer als ik gas geef dan spint hiij helemaal weg en in hele flauwe bochten kan ik ook geen gas meer geven:mad: weet iemand wat hier een oplossing voor is? ik heb de beste banden etc.

    2. Kan ik nu bijvoorbeeld op alle Toyota's dezelfde upgrades zetten die ik op mijn Supra heb? zonder ervoor opnieuw te betalen?

    Alvast bedankt
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    1. Minder ver upgraden. Met het beste van het beste gaan de auto's er vaak niet beter van rijden. Met tuning kom je ook een eind, maar zo goed als een stock R3 klasse (ik neem aan dat het een R3 is) wordt hij nooit. Maar waarvoor zou je eigenlijk een Supra gebruiken? Voor het driften kan je hem beter upgraden naar een S klasse of iets in die geest.

    2. Nee, maar je krijgt wel dezelfde korting op onderdelen.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat laatste lijkt me een betere oplossing als je er goed in bent. In Forza 2 kon je zo ook tientallen miljoenen verdienen.

    Ik kocht altijd auto's in bij Forza 2. Bij deze game kan ik dat wel vergeten, maar bij zijn voorganger verdiende ik er wel meer dan 10 miljoen credits aan. Ik was een meester in handelen bij dat spel. :+:9
     
  9. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor de Reactie is het wel mogelijk om een betere auto. Bijvoorbeeld een sportieve Mercedes zo ver te upgraden dat hij ook in R3 komt en dat hij ook nog goed valt te rijden? Omdat je hem dan toch minder hoeft up te grade omdat de Mercedes al standaard beter is dan de Supra?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Jahoor :)

    Wat nieuwe foto's waar ik wel blij mee ben :)

    (vooral die tweede van de Dodge Challenger en die van het interieur van de Aston Martin (V12 Vantage)
    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nice foto's man! ;)
     
  12. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Mooie Paint van de 1 naar laatste auto:thumbs:

    Heeft iemand misschien een tip voor mij welke auto goed te ugraden valt? Zodat hij super snel kan maar dat je er wel mee kan rijden ook op de wat kleinere circuits? Graag rond de 50,000-150,000 prijsklasse van de Auto.
     
  13. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    welke klasse?
     
  14. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat maakt mij niet heel veel uit. Als ik hem maar goed kan Upgraden naar een R3,R2 klasse zonder dat hij onbestuurbaar word.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Misschien eens een 4WD proberen zoals een Lamborghini Gallardo/Murcielago?
     
  16. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de Dodge Viper '08 nemen. Die krijg je ook gratis in de career mode dus die moet je wel ergens goedkoop kunnen vinden op de AH.
     
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Oke bedankt voor de Reacties ik zou eens op de AH kijken of ik een goedkope Viper kan vinden of Lamborghini\o/
     
  18. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nu de Audi R8 5.6 ltr(als ik het goed heb) maar nu kan ik nauwlijks iets aan de motor veranderen:mad:. Ik heb een Engine Swap gedaan ligt het hieraan? want aan bijvoorbeeld een Supra kan ik veel meer dingen veranderen die uiteindelijk daarom ook beter kan worden dan die Audi R8 omdat ik de Audi simpel weg nauwlijks kan Upgraden. Doe ik iets verkeerd of hoort dit zo?
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Yup, oude motor terug zetten en je kan weer meer upgraden.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm, ik heb het spel inmiddels een maand of twee, maar ik ben nog steeds niet over een ding uit 8). Career mode. Er is een event calender en een gewoon overzicht van races die te doen zijn. Ik heb ooit de eerste 2-3 races van de kalender gegaan en ben vervolgens races gaan uitzoeken uit de eventlist die ik zelf leuk vond. Wat is de event calender nou precies? Als ik daar nu heen ga moet ik races gaan doen die ik inmiddels al lang en breed gehad heb..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina