1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik nou ook. En ik vind die cockpit view ook maar matig. Want je kan mij niet vertellen dat als je in een R1, R2 of R3 auto rijd dat je auto dan helemaal niet trilt enzo. Volgens mij voel je dan juist ieder hobbeltje in het weg dek omdat die zo hard staan afgeveerd. En zo zijn er nog wel meer dingen. En ik denk zowiezo dat GT5 meer voor mij is weg gelegt. Want die is ook meer op de racer gericht terwijl Forza denk ik meer voor de tuners en painters is. Maar tot GT 5 uitkomt vermaak ik me prima met deze :)
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die R klasses zijn inderdaad leuk, en ook een van de elementen die me wel weer boeien. Ook ik wil eigenlijk niet echt vergelijkingen nemen, en ook vind ik beiden games Forza zowel GT hun eigen charmes hebben.

    Wat ik bedoel met de physics zijn onder ander het rijden van de wagens zelf, en contact met het asphalt. Wat ik wel in Forza veel beter vind is dat de crashes zelf wel erg goed overkomen omdat de wagens ook terug stuiteren bij een impact waar deze in veel games tegen de muur blijven plakken, het crash effect vind ik in die zin erg goed gedaan alleen nu de schade blijft dan wat achter.
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    nu heeft FM nog wel schade.. GT blijft zonder schade rijden.

    het enige wat mij echt blijft ergeren is dat de game ook voor beginners is weggelegd. dat nemen ze zo dik op in de ontwikkeling dat ik al de eerste races op hard deed.. en dan nog dik won..
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Zo. Even gefixed ;) Dat upraden en finetunen heeft Forza ongeveer regelrecht gecopy/paste uit de GT serie, dus of dat aanwezig is in GT ;) En schade?
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik ben het eens met Maxraptor.

    FM3 is nog te veel gericht op: "Oeh kijk eens wat een mooie wagens wij kunnen maken" Maar het gehele racegevoel ontbreekt. Zo lijkt iedere race eerder een optocht van mooie wagens dan een daadwerkelijke race. RACE Pro deed dit veel beter, maar die game was gewoon kwalitatief teleurstellend.

    Het belangrijkste wat ontbreekt in FM3 is gewoon het gevoel van snelheid in combinatie van een goed schademodel. Als je in een auto rijdt voelt het gewoon nep, waardoor je meer het gevoel krijgt dat je met een bestuurbare auto rijdt, je vindt het niet erg om te crashen want er gebeurt toch niets. Als je auto in plaats daarvan een realistisch schade model heeft en je dus meteen uit de race ligt na een crash wordt het geheel al een stuk intenser en heb je al sneller een gevoel van snelheid.

    Daarom hoop ik stiekem op een DTM4 op de Xbox360. Dat zou mijn hele jaar goedmaken.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Volgens mij is er alleen maar schade bij een bepaalde klasse en heeft het overgrote deel van de auto's geen schademodel. Dacht dat ik dat ergens had gelezen.

    @Shortbull,

    DTM 4? Is dat niet Grid?
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de schade in FM3 eigenlijk best prima. Zolang de auto's lekker van de grond af kunnen komen en salto's maken hoeven ze van mij niet tot in de grootste detail kapot te gaan.

    Probleem is waar je je tijd in steekt als je een game gaat maken. Nu Turn10 superveel auto's tot in de grootste detail heeft nagemaakt, kunnen ze wat mij betreft die gegevens gebruiken in het volgende deel en daarin de aandacht weer op andere dingen vestigen. Sowieso dat in FM4 weer 80% dezelfde auto's zitten als in FM3, hoeven ze echt niet allemaal opnieuw na te maken.

    Laat ze alsjeblieft niet weer alle tijd steken in de grapics, want ik vind het mooi genoeg zo.

    starte ik vandaag m'n xbox op, doe de SD-kaarthouder erin en opeens ziet m'n xbox m'n pc staan. Echt supervaag, daar snap ik echt de ballen van, maar nu speel ik wel muziek af via m'n pc :p
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  8. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is de race met de kortste tijdsduur voor de meeste XP's ?
    Ik heb nu al een paar keer 3 rondjes op Old Le Mans voor 20.0000xp gereden(klasse R3 ), maar is er een race waarmee je echt veel XP verdient in een relatief korte tijdsduur ?
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn de tracks waar je gemiddelde snelheid het hoogste is. Dus bijvoorbeeld de speedways, maar die zijn wel vol saai. Le mans is dan nog het leukste vind ik.
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Enige track die wel volgende keer in de make over mag is Laguna Sega, maar die ziet er echt niet uit in vergelijking met de andere banen. Ben blij dat Silverstone er nu weer uitziet zoals de eerste FM, naja een beetje in die sfeer maar in deel 2 leek het wel alsof die ontworpen was door iemand die zwaar depri was ofzo lol

    Le Mans vind ik het vetst van de bestaande Circuits, Fujimi Kaido en Montserrat zijn veruit de mooiste en heerlijk voor het driftwerk. Misschien moeten ze maar voor Forza 4 wederom de makers van PGR bellen, want die hadden ook geholpen met de eerste Forza wat bij sommige wagens met name de supercars wel heel goed te zien was.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Fokzooi. Heb zoveel vette games dat ik deze nog nauwlijks heb aangeraakt. En waarom waarom heeft Turn10 New York in de game zo verkracht. :eek::mad:
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dit is NY zoals hij bedoeld was. De NY van FM2 zit er ook nog steeds in.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daar heb ik nog niet op gereden, maar dan moet ik de game ook maar wat meer spelen. :)
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een mooi gemaakt parcour, maar ik vind het wel minder dat deze zo kort is in route.

    Overgens heb ik de incar view op standaard terug gebracht, vond anders dat het wat minder intens was zo ver achteruit. Wel bij het driften rijd ik dan vanuit de auto, omdat ik precies wil zien wat de auto doet.
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon cockpit view nemen Maxx, je kan in het echt toch ook niet op je bumper gaan zitten om te kijken hoe je de bocht gaat nemen ;)
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hou jij je mond wil je of ik ga het zeggen, altijd maar op de kleintjes... snif. :9
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    In krijg de neiging me in de discussie te gooien. :+
     
  18. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben jij dan zo klein? Wist ik niet hoor.

    At Yellow: Ik ken Maxx, dus hij dolt maar wat :b:
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    LOL :9
    Doet u gerust mee beste Yellow, is toch leuk op zijn tijd. ;)

    Net weer ff wat racejes gedaan zo, met mijn trotse 'Vauxhall Astra VXR', Vind hem persoonlijk erg mooi en rijd lekker weg. Welke track van Le Mans geven jullie eigenlijk voorkeur, de oude of nieuwe met die 2 chicanes?
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    met chicanes, ik houd sowieso nooit echt van lange rechte stukken. Le Mans en Nurburgring is gewoon supervet om te rijden, dus daar maken mij die rechte stukken niet zoveel uit, maar verder ben ik echt een bochtenman. Dus die chicanes vind ik wel leuk.

    Dat NY vind ik echt zo kansloos. Stoppen ze zoveel tijd en moeite in een track die iedereen kut vind. Wat heb je daar nou aan? In FM1 zat tenminste nog die lange NY track, die ging nog wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina