1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 24 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je is die Lola Aston Martin horen dats pas een mooi geluid }:]
     
  2. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Hoho, ik ben pas driver level 38. :9 Af en toe een championchippie racen vind ik best leuk, maar ik ga niet voor de levels knallen.
     
  3. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Die krijg je ook niet gratis. Die moet je kopen voor 1.5m of uitproberen in de Arcade Mode. En je moet die DLC er voor hebben. Maar geloof als je die eenmaal hebt gehoord dan rijd je niks anders meer in de R1 klasse :p
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2010
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nog steeds is het geluid van de DB9 niet goed, de race uitvoeringen vallen mee maar dat kan nog veel beter. Op dat gebied blijft Shift koning, maar het geluid in FM3 kan er wel mee door wat ook een hele verbetering is op deel 2. Sommige wagens klinken inderdaad erg sexy, maar het wilt er nog niet echt uitkomen bij de meeste alsof het van veraf is opgenomen.

    De track list is erg goed maar sommige parcouren zoals Catalunya had van mij niet gehoeven, een leuk parcour voor de Moto GP (waarvan ik de baan ken) maar niet met auto's vind ikzelf. Maple Valley blijft leuk in de route, maar het ontwerp van de baan mag wel worden bijgewerkt in de komende Forza opvolger. Sedona vind ik errug cool, alleen wat eenkleurig maar ziet er zeer goed uit in ontwerp en route.

    Tja dan mis ik toch wel de oude tracks zoals Rio en Shipyards, en nog enkelen andere die ik graag ook weer eens verwacht in deeltje 4 maar denk al niet dat dat gaat gebeuren. Career mode vind ik nu wel weer eens leuk na een lange periode aan racegames, alleen word het zoals eerder gezegd wel erg makkelijk en dat is de grootste keerzijde van het spel.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Catalunya juist een superbaan en bij Sedona zijn alleen die korte tunnels leuk :)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    En zo zie je maar weer, altijd leuk dit soort dingen. :b: Maarrrr Fujimi Kaido blijft Master natuurlijk, en de Nordschleife hoe vaak heb ik die al niet gereden in de racegames die de track heeft.
     
  7. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    vind de Carrera GT toch nog het vetst klinken..

    of de 0-300 Supra, als je gas loslaat zo'n heerlijke PFIIEFT! van de turbo's :D
     
  8. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ferrari 360 challenge stradele klinkt ook wel vet als je hem motorisch tuned. maar die supra klinkt echt bruut. Kun je ook mooi gebruiken om te driften
     
  9. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de chevelle SS het lekkerst klinken, enige musclecar die ook als een musclecar klinkt...
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    @Maxx: wat is nou echt je favoriete auto in heel de game?

    Ikzelf ben nou al een tijdje met de Subaru Impreza WRX STI 2008 bezig, ding trekt zo snel op als je hem upgrade tot A en dan fine tuned.
    Maarja, ik ben ook een Subaru fan :)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Stock of met upgrades?

    Van de DLC vind ik de Lamborghini LP 670-4 SV en de Porsche Panamera (met de Carrera GT engine swap) met max upgrades echt heerlijk rijden. Het geluid wat ze beiden produceren is ook zeer nice. *)
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  13. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Pfoe moeilijk, normaal gesproken ben ik meer een liefhebber van de jaren negentig racewagens maar er zijn zoveel andere wagens waar ik van houd. Maar uiteraad blijf ik een Aston Martin en Lamborghine man, de personen auto vind ik anders ook heel leuk waar je ook wel van moet houden in dit spel.

    Tot nu toe qua look vind ik de Reventon dan een van de mooiste wagens, en de DB9 als race uitvoering. Subaru ook heel vet, maar ik vind het moeilijk hoor haha. ;)

    Edit

    Moet wel zeggen dat de replay camera's echt erg mooi zijn gedaan, heerlijk om naar te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2010
  14. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende.

    Ik heb vanmiddag FM3 gekocht en nu zit er een kaart in de doos met een krascode. Ik kan namelijk volgens het kaartje de FM Legends Car Pack, Sidewinder Proving Ground Track Pack, Benchmark High Speed Ring Track Pack downloaden, downloaden. Echter deze items kan ik zowel in de game zelf middels marketplace, als buiten de marketplace niet terugvinden.

    Hoe kan ik deze content toch downloaden?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je moet die krascode invullen bij Redeem Code. Dit doe je door een keer op de grote ronde knop in het midden van je controller te drukken --> je opent dan een nieuw venstertje. Je gaat hierna helemaal naar links en daar zul je de optie Redeem Code vinden. :thumbs:
     
  16. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat een verschil zeg, met Forza 2 was ik heel snel klaar met die career mode maar hier wil ik bijna blijven doorgaan. Ben nog niet zo heel ver nu maar het begint al wat te worden in mijn garage, ben wel even zoet bezig geweest. Er zijn nog tal van anderen elementen die ik aan de game zwaar kan diggen, die soundtrack van het menu is werkelijk prachtig. De racemuziek zelf staat bij mij dan uit, maar ik twijfel er niet aan dat er goede nummers tussen zitten.

    Ook dat je nu ver vooruit kunt kijken op de banen is erg sfeervol, iets wat niet vaak in racespellen voorkomt en dat was minder in Shift. Technisch zit het allemaal netjes inelkaar, laadtijden na de race toe is helaas nog steeds erg lang wat al zo was vanaf de eerste Forza. Graphics vind ik zeer mooi met name de nieuwe tracks, en schaduw en licht kloppen nu veel meer en goed kleur gebruik. De auto's zijn echt uitmuntend gepolijst, en dag en nacht verchil met Forza 2 waar ik de auto's een beetje tekenfilm achtig vond eveneens omgevingen.
     
  18. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza installeren op je HD helpt aanzienlijk tegen die laadtijden.
     
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik Forza al best wel een tijd speel moet ik zeggen dat het nog steeds leuk is. En de klasses die ik eerst niet leuk vond zoals de R3 en R2 klasse vind ik nou wel leuk. Vooral met alles uit alleen jammer dat ik nog niet zo snel ben als toen ik bijna alle assists aan had. Alleen het blijft jammer dat je maar met 8 Man tegelijk op de baan kan. Van mij mogen ze daar wel 18 man van maken :p
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dan houd het tegen elkaar aan beuken nooit op. Amerikanen zijn echt gruwelijk irritant online heb ik met Forza 2 ervaren. Leuk dat je nu meer interesse in de game hebt. Moet hem zelf ook nog uitspelen en hoop daar ergens deze of volgende maand weer aan te beginnen. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina