1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    dan moet je toch een nieuwe kopen in storefornt :mad: misschien heb je er een gekocht die voor de linker kant aan de zijkant was? succes iig
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik verbaas me toch wel over de event list. Krijg het idee dat wanneer je elk event hebt gehaald je toch nog niet op 100 % zit. Klopt dat?
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als overal een vinkje staat op de eventlist heb je gewoon 100%. Vergeet niet dat het ene event meer races heeft dan het andere event he.
     
  4. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zit nu op ca. 65 %.

    Trouwens, krijg iedereen simpelweg dezefde bolides cadeau als je een bepaald level/seizoen hebt gehaald? Heb de tm seizoen elke keer auto gekregen, ook bij elk event meen ik, maar na seizoen 7 niet meer (level 50). Blijkbaar niet random gift-cars?
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Iedereen krijgt gewoon dezelfde auto's per level. Aangezien level 50 het maximale level is, krijg je dus geen auto's meer :+
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Toch best jammer. Gevlg is dat AH wordt overspoeld met veel dezelfde auto's.

    Ennieweej, hoever zijn jullie voor wat betreft %?

    Verder ben ik bezig met wat spullen maken voor storefront, want echt hard gaat het niet meer vind ik via AH of races..... En storefront is de concurrentie ook killing. Een boel wordt voor 0 CR aangeboden.
    Snap dus niet hoe sommigen aan meer dan 20 miljoen komen. Wil graag m'n Italiaanse-garage kompleet hebben. :cool: En een aantal ferrari's zijn toch wel errug duur.....

    Heb nu ca. 9 miljoen.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Plak de stikker op de rechter kant van je auto. Ga naar de linkerkant en kies 'paste all from right side' ofzo. Je stikker staat nu dus gespiegeld op de linker kant (ten opzichte van hoe hij op de recherkant was). Kopieer deze en plak hem op je achter kant. Nu zou het gefixed moeten zijn! :thumbs:
     
  8. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag het niet graag, maar anders lukt het me toch niet .

    Zou iemand me kunnen helpen met 2 achievments. Het gaat namelijk om de volgende 2 achievments
    1- Auctioneer
    Sell a car in the Auction House
    . : het gaat om mijn 2008 Nissan #23 Xanavi Nismo voor 1000cr
    2- Entrepreneur
    Sell a Tuning Setup, Design, or Vinyl Group from your storefront.
    Dit is een Tuning setup van mijn 1968 Shelby GT500KR voor 1000cr

    Alvast bedankt, hiermee help ik jullie graag terug als er iemand nog zo een achievment moet behalen :)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Kut, ging wat saves transferren naar m'n Xbox Slim, nu ben ik 2 miljoen Cr (!!) kwijt gvd :+
     
  10. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar baal je van:9

    Vroeg me alleen af of iemand weet of de carpack met de Delorean nog een keer uitkomt? Want ze hadden beloof dat ze 1 jaar lang iedere maand een Car pack zouden uitbrengen maar de laatste 2 maanden is er volgens mij niks meer uitgekomen8)
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, kut voor je. Zijn alleen je credits weg of ook heel je save game?
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nee m'n save en design's heb ik wel weer, maar dat berichtje van 'er staat 2 miljoen klaar' is dus weg.. :'-(.
    Naja gelukkig heb ik nog aardig wat monies.

    En ik kan m'n disc niet meer installeren op m'n HDD grrr.
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Te weinig schijfruimte of wat?
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    ik zal morgen ff kijken of ik tijd heb. Als r gefixt is pm ik ja wel ff kan jij daarna mij ff helpen ;)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Nee er zit een heel klein krasje op mn disc. Kan hem wel vanaf de disc spelen, maar bij installeren begint ie te piepen!
     
  16. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks men :thumbs:, dan zou je mijn tuning setup evt kunnen kopen, want gister heeft iemand mijn auto al gekocht haha :9,
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb een leuke bak gemaakt die ik als gift wil geven. I know... de manier is wel duidelijk. Maar als ik die nou als gift wil geven aan een user die ook van dezelfde console gebruik maakt en geen Live GOLD heeft... kan dat eigenlijk? Je hebt immers Gold nodig om iets te downloaden in-game. Alle gift cars van Turn10 moet je in ieder geval gold voor hebben.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Anders geef je hem toch aan mij. :b:




    ;)
     
  19. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook problemen met het vastlopen van de xbox als je online speelt?
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Wel gehad, tot ik hem volledig installeerde op de HDD
     

Deel Deze Pagina