Doel je daarmee op het feit dat Forza 3 er nu al is? Of heb je na het zien van die TEASER zoiets van, wat een kut game gaat dit worden? Want dat zou natuurlijk onzin zijn . @Erwin van... Dat ding is inderdaad al een tijd terug gepost (E3 tijd ). Maar was dat niet meer om Kinect te showen?
ik neem aan dat het ook wel met normale controller en stuur speelbaar zal zijn; kan me niet voorstellen dat het alleen Kinect is..
Hoi , ik zit met een probleempje op Forza 3.. Nadat mijn Xbox gerepareerd was ben ik al m'n auto's van het VIP Car Pack (had namelijk de Limited Edition versie van FM3 met dat pack gekocht) kwijtgeraakt , heeft iemand een idee hoe ik dit terugkrijg zonder er nog eens voor te moeten betalen?
Ja én toch is alles daarvan af , terwijl ik de HD inderdaad gewoon heb bijgehouden tijdens de reparatie..
Je kunt hem opnieuw downloaden zonder ervoor te betalen. Gewoon via de Market Place. Als het goed is moet ie herkennen dat jij hem al eerder gedownload hebt met de Limited Edition?
Deze game heeft toch 2 disc. Dus als je hem 2e hands koopt. Heb je dan nog steeds die exclusive content? Of niet?
Connoisseur Own (at least) one car from every manufacturer. iemand een idee hoe je aan die achievement geraakt? GR
Is er een manier om snel geld te krijgen Forza 3 ultimate collection? Ik heb geen online en mijn xbox heeft een update / patch gehad. Ik weet dat je gewoon moet racen voor het geld, maar er zijn auto's bij van miljoenen. Dat gaat me te ver.
Probeer wat toffe paints te maken en verkoop die. Als je echt rijk wilt worden moet dat via Storefront.