1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

1. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat klopt inderdaad. Ik rijd met de auto's die ik win. Ik ging er van uit dat ik deze won om die in te kunnen zetten bij de volgende races. Maar inderdaad is het leuker om een gelijke auto te kiezen als de rest.
    Ik vind het vet om met allemaal dezelfde auto te rijden zoals in Race pro of F1. Dit klinkt misschien negatief over Forza maar zo moeten jullie het niet zien ik vind het echt een meesterlijke game. Sterker nog het is de rede dat ik mijn ps3 verkocht heb en een 360 en een Fanatec porsche GT2 stuur heb gekocht. Dus verder niks dan lof!!!

2. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mannen ik heb een vraag.
    Als ik wil joinen bij een multiplayer game in forza3 heb ik geen problemen.
    Maar nu komt het,als ik zelf een server host en ik wil vrienden uit nodigen og ik accepteer zelf een game invite van een vriend komen we er niet in omdat hij de melding netwerk problemen aangeeft en dat hij niet kan connecten met de andere xbox,ga ik daarna naar een public server kom ik er gewoon in.
    weet iemand een oplossing?

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb nu een mooie Nissan Silvia S14 in de Forza garage staan, mooi uitgebouwd, 19" velgen eronder en flink verlaagd. Hij heeft nu ruim 270pk en ik wil er mee gaan driften.

Heeft iemand tips voor me kwa afstelling? Bandendruk enzo? Als iemand zin heeft om samen eens te driften of om gewoon een fotoshoot te doen in Forza 3, laat het me weten ;)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die met eenvoudige standaardauto's over de Nurburgring willen racen? Let me know en voeg me toe :).

5. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ja hoor! Heel graag zelfs, zelfs cruisen over de Nordschleife en af en toe inhalen is ook heel leuk.

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Super! Voeg me maar toe :) Ik heb geen headset of iets haha, babbelen zal via berichtjes moeten 8)

7. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Just get a headset son! :cool: Via berichtjes kan ook hoor, maar headset is zoveel makkelijker :D

8. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is je gamertag? :)

9. ruudbosch

ruudbosch Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Count me in! Ben niet heel vaak online maar als ik er ben doe ik graag mee.
    Ben echter geen prater dus verwacht geen hele conversaties...... :x

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb nieteens een headset haha. Toegevoegd!

11. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Geven jullie een seintje als je de Nordsleife gaat doen? 't Lijkt me tof om daar ook aan mee te doen!

12. svda

svda Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog wat racemaatjes :) Voeg me toe als dahlbackracing

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Iemand enig idee waarom dezelfde gamer bij mij nu 2x een veeeeeels te dure Ferrari FXX heeft gekocht? Ik verdien er elke keer 2 miljoen cr mee, dus mij maakt het geen fluit uit. Maar heeft dit eventueel te maken met de import straks in Forza4?

-edit-
    Ik speel momenteel vanuit de event-list de game zoveel mogelijk uit. Om de laatste achievement te halen moet je alles gold halen. Op zich niet zo moeilijk, maar als ik de beschrijving goed lees en uitleg, zou dat ik seasonplay moeten...... Hoeveel seizoenen rijd je dan wel niet, met elke keer weer de R! wereldkampioeschap??

Heeft iemand (legaal) de 1.000 al gehaald?

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  14. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wat betreft die knaap die je Ferrari FFX gekocht heeft, daar heb ik geen verklaring voor. :9

Er zijn 6 seizoenen waarbij je zelf kunt kiezen (uit 3 opties) welk event je gaat doen. Een goede suggestie is om eerst met Seasonplay te beginnen en na Season 6 gewonnen te hebben over te stappen op Event list. Zo is de kans het minst groot om 2x hetzelfde event te doen.

En legaal 1000 (G) halen doen we hier allemaal, Xbw is geen cheating forum.

15. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    dat auction house is sowieso een beetje raar.

haal je in je single player een 250 GTO, betaal je zo'n 20.000.000

in de auction house staan er vaak zat wat die op 35 miljoen staan.. waarom zou je 15 miljoen meer betalen??

neemt niet weg dat op de AH het erg makkelijk geld verdienen is.

1. koop een cheape reventon(dit is een gift car in de game, dus die zijn er in overvloed)
    2. leg er een dikke paint op.
    3. zet het prijskaartje op half miljoen zonder buy-out. gaat geregeld voor 1 miljoen of meer weg..

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Van de fxx vermoed inmiddels waarom. So nevermind.

Verder bedoelde ik meer of iemand hier inmiddels op 1000 G zit via de eventlist. Heb er in nivember 2009 genoeg gezien die dat hadden en dan alle achievements op 1 dag hadden gehaald......

17. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Nou deel je vermoeden!?

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het spel is al bijna 2 jaar uit, natuurlijk zitten mensen legaal op de 1000G, ik ook.

Season play gaat volgens mij niet verder dan 7 seizoenen (iets in die richting), je moet gewoon via de eventlist ELKE race op goud halen, en dat duurt wel even :+

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Een race gedaan, een zwarte carbon vibre kleurige lamborghini. Wat een klote wagen is dat, zeker als R3 class wagen. 8)

Moet ook toegeven dat ik dit spel een stuk kutter vind dan het tweede deel. Die menu's zijn ook zo leeg en kaal en dan die verschrikkelijke laadtijden, zelfs met de game op mijn HDD. 8)

20. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Forza 3 toch echt leuker en mooier (ook qua menu's en lay-out) dan Forza 2. Ik verwacht dat Forza 4 nog beter is, dus wat mij betreft verbetert Forza zich elke keer. :)

Deel Deze Pagina