Hallo iedereen, ik ben vrij nieuw hier op dit forum. Kan er iemand mijn tuning setup kopen zodat ik de entrepreneur achievement kan halen? gamertag: sampert file name: SAMP het is gewoon een setup voor de vw rabbit gti, ik heb de bandenspanning een streepje verplaatst. dank bij voorbaat, sampert
Ik kan echt niet driften Ik wou proberen die achievement te halen, maar lukt voor geen meter En het is ook maar 5 punten, dus loont ook niet echt.
is er iemand die VIP is/was bij forza 3 wat houdt dit precies in welke extra's heb je nu totaal gekregen etc. wil ik even weten ivm met VIP zijn van forza 4
Yep vip met FM3.... even google gebruikt want zou het niet uit mijn hoofd weten. http://news.teamxbox.com/xbox/20372/Forza-Motorsport-3-Dated-Limited-Edition-Detailed/
In Forza 3 singleplayer kan ik de verdiende XP points gebruiken om upgrades uit te voeren of om nieuwe wagens te kopen. In de multiplayer modes verdien ik ook XP points, wat kan je met die points doen?
Je haalt credits en XP door elkaar. Credits verdien je online en zijn inderdaad voor wagens etc, XP is om te levelen zodat je bv bonussen krijgt.
Je hebt gelijk, maar hoe moet je online deze credits gebruiken? Ik zie nergens een optie staan. Volgens mij is het zo dat de credits die je online verkrijgt niet opgeteld worden bij de credits in singleplayer.