1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. DaWauZ

    DaWauZ Fat Client

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben jaja geloof het of niet na een maand of 8 maar eens begonnen met forza 3, lag nog ongeopend in de doos van de xbox, zat erbij bij de aanschaf....
    Heb al wat races gewonnen en auto's, maar ik vraag me af hoe je nu het snelste aan credits kan komen om upgrades te kopen, wat van die standaard gewonnen auto's in de veiling verkopen? Welke auto's moet je echt bewaren voor races later in het seizoen?
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Het is het makkelijkst om de auto's te houden, dat scheelt je later weer veel nieuwe auto's kopen waardoor je uiteindelijk duurder uit bent. Credits zat in deze spellen dus je hoeft ze ook niet te verkopen mits je de instelling een beetje moeilijk hebt staan zodat je genoeg credits per race krijgt.
     
  3. DaWauZ

    DaWauZ Fat Client

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zal eens wat aan de moeilijkheidsgraad doen, ik race meestal op de makkelijkste maar wel zonder remmen en correcties.

    ik heb ook een vinyl gemaakt, MeisterJager, stond wel leuk op mijn M3 E30, (heb ik ooit zelf ook nog gehad, gruwelijke auto's) Wil iemand die kopen?

    gamertag dawauz
     

Deel Deze Pagina