1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Drift Achievement kan je op de Kaido halen met zo'n beetje elke RWD auto met een wat gekietelde motor, max. suspension upgrade, rolkooi en stabilisatorstangen... Je MOET alleen manual+clutch rijden om hem dwars te kunnen krijgen dmv clutch-kick. Gewoon gear ratio redelijk kort zetten zodat je hem in zijn 3 kan laten staan over de hele baan. Beetje oefenen, EITJE.

    200.000 is ook heel makkelijk te halen als je een beetje gevorderd bent, je moet alleen het trucje een beetje doorkrijgen.
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  2. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Niets MOET en al helemaal niet manual+cluthc rijden. Het kán, het werkt goed, maar het is absoluut niet noodzakelijk :)
     
  3. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    met driften kom ik steeds niet verder tot de 65000 ik suck erin!
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Met wat langzamere auto's wel. Ik was overigens in mijn verhaal vergeten dat een diff met 100% lock ook wel een noodzaak is als je een auto dwars wilt krijgen in Forza
     
  5. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Ford Fiesta max. getuned. Maar nu is mijn probleem dat hij misschien wel te véél vermogen heeft. De voorbanden blijven tot versnelling 5 spinnen! Wat kan ik hier aan doen?! Of moet ik de auto weer 'langzamer' maken.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    DE auto vierwiel-aangedreven maken, of wat terugtunen m isschien.
     
  7. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto is al voorwielaangedreven, dat terug-tunen ga ik even proberen. ;)
     
  8. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0


    hij zegt 4 wiel aangedreven! ipv voorwiel:thumbs:
     
  9. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, mijn fout. :F:

    Ben nog nieuw moet forza, dus waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe kan ik de auto 4WD maken?
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Sowieso, mijn ervaring met lichte auto's in Forza is dat je ze 9 van de 10 keer niet maximaal kan opvoeren (motorisch) om er vervolgens nog fatsoenlijk mee te kunnen rijden. Die dingen zijn vliegen alle kanten op, de voorbumper en achterspoiler helpen je daar ook niet mee.

    @Je vraag: Bij het 'beginscherm' in de 'Upgrade Shop' kun je 'Conversion' kiezen (helemaal aan de rechterkant), daar kun je een (andere) motor/aandrijving/turbo in je auto plaatsen. Niet alle auto's hebben al deze mogelijkheden, maar veel wel :)

    'Ik' ben gisteren maar eens begonnen met alle races in de eventlist op goud te krijgen. Dat wil zeggen: Ik zet filmpje op, huur een rijder in, en kijk af en toe even of de race al klaar is :+. Ik vind het te achterlijk dat er 300 races zijn waarvan alles op dezelfde banen gereden moet worden, maar dan in een andere auto met die iets meer vermogen heeft... Ik ben echt blij met die Hire driver functie in het spel zit. Alhoewel die ook achterlijk is als je een auto pakt die niet minimaal 0.5 punten sneller is in top>accell>launch.

    Moest het even kwijt :+
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2010
  11. RUBBERBURNER

    RUBBERBURNER Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel "m nu ook een weekje op z'n moeilijkst.Das zeker een aanrader,want bij lager gingen de wagens zelf remmen enzo,en minder punten per race |:-

    Kwam er gister pas achter dat je ook zelf auto's kan kopen ipv dat je alleen raced met de wagens die je krijgt :lol::lol:
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Handgeschakeld (eventueel met koppeling) en alle assits uit is natuurlijk het leukst :)
     
  13. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! het is gelukt \o/
     
  14. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat die hire driver dan?? :$
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aan het begin van de race, in dat beginschermpje zeg maar net voordat je de race start.
     
  16. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. kan ik beetje andere dingen gaan doen, en ik laat lekker die hire driver rijden :p
     
  17. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan je de hire driver ook gebruiken als je nog met de jaren bezig ben? ben namelijk met jaar 6 (laatste) en komt me de strot uit.. stel ik zet die Hire Driver in, krijg ik dan nog de jaar 6 achievements? en de andere achievements zoals Solid Gold?
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jep je kan hire driver gebruiken voor Solid Gold en Year achievement. Echter niet voor de Rank achievement. Daarvoor moet je zelf rijden. Ik heb uiteindelijk ook een aantal races gesimuleerd nadat ik 60% zelf had gereden :).
     
  19. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke thanks, dan ga ik dat NU doen. Wou even zeker van de zaak zijn:lol:


    _O_
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Veel plezier met simmen, het gaat wat tijd kosten dus zoek een leuke bezigheid ;).
     

Deel Deze Pagina