Ik kreeg gisteren ook zin in driften voor die achievement, maar had geen zin in een zo'n Japanner. Dus ik heb mijn M5 maar uit de garage gehaald, eerst op Fijumi met standaard instellingen (wel wat vervangen onderdelen, maar geen tuning). Dat ging dus niet, vooral door de versnellingsbak Na het aanpassen nog eens geprobeerd, en hij rijdt echt super. Kan niet wachten om vanaaf die achievement te halen . Het is soms wel lastig met zo'n grote bak op zo'n soms smal circuit
Het is niet zo heel moeilijk. En als je hot lap rijdt, kun je eventueel nog de rewind functie gebruiken als het fout gaat bij een bocht. Wat ook wel handig kan zijn voor de mensen die niet weten hoe ze hun auto moeten afstellen; op de Storefront zijn gratis drift setups beschikbaar.
Ben nu met de M3 GTR over Kaido aan het rijden. Heb een driftsetup van de Storefront geplukt. Sta al op 78.000! Weet alleen niet hoelang ik nog heb tot de finish..
Heb gisteren een max upgraded Reventon weten te kopen voor 124.000credits. \o/ Ik ga dadelijk ook nog maar eens oefenen voor die 100.000 drift achievement. Weet alleen nog niet welke auto ik ga kiezen.
Hele dag zonder Forza is best lastig! Heerlijk spel... Fotootje: Bumper lijkt niet goed aan te sluiten maar dat komt alleen maar omdat ze me dr niet langs wilden laten. Enige wat wel jammer is, dat je auto is af en toe 2/3 klasse hoger dan je tegenstanders.
ben nu bezig met een soort van Gymkhana filmpje. Het is wel een hoop rewinden, maar word volgens mij wel geinig Ben btw niet zo goed met editten dus zie wel wat het word
Mijn foto's tot nu toe, deze heb ik vrijdag gemaakt toen ik het spel net had. En een filmpje die ik gemaakt heb om het uit te proberen.
ik heb een logo gemaakt maar ik wil hem aanpassen maar het ladenllukt niet! Je kunt het alleen in z,n geheel laden? Weet iemand hoe dit moet?
Ding laden, en dan op Ungroup klikken. Hierdoor wordt de boel weer opgesplitst in alle losse delen ( hoe je hem oorspronkelijk gemaakt hebt )
Mijn eerste foto.. kut rood wil niet meewerken en dit is de auto waarmee ik: - de 100.000 achievement net niet haalde - C championship heb gehaald - A championship heb gehaald - fujimi regelmatig mee onveilig maak
Verdomme Ben net de hele tijd bezig geweest met die 100.000 drift achievement maar op 6,000 punten niet gehaald. Kon opeens ook niet meer gebruik maken van dat terug spoelen, echt super kut