Vlak voor de finish kun je dat niet meer gebruiken, das zwaar irritant. Ik zelf ben gaan driften in Hot lap mode, dan heb je geen last van rondes gelukkig
Wel waar. Stond paar meter voor de finish en kon gewoon rewinden. Alleen soms is het rewinden een beetje buggy, dan werkt het niet.
Maar je kunt uiteraard ook op de niet-reverse track deze achievement halen. Ik had 'm in 1 keer. Je moet gewoon zorgen dat je je snelheid weet te behouden, een aardige scherpe angle hebt en dat je niet spint. En oefening baart kunst. In Forza 2 heb ik opzich ook aardig wat geoefend met driften. Probeer anders als je die test track hebt om daar te driften. Dan kun je gewoon een groot terrein pakken en een beetje spelen met je gas en handrem.
Zelf probeer ik hem te halen met de Mitsubishi - HKS Time Attack Evolution. Uiteraard alle assists uitzetten. Vervolgens rij ik constant in zijn 2 bij het maken van een drift. Werkt prima, kwam net alleen wat punten te kort. Best wel frustrerend, maar we proberen het straks gewoon nog een keertje.
Raar, ik heb het nog nooit kunnen gebruiken voor de finish, maar nou wil ik ook niet zeggen dat ik het vaak gebruik
Superb, als je gezegd zou hebben dat het een foto was en het Forza logo weg had gewerkt dan had ik je ook nog geloofd!!
Die Evo is ook met 4 wiel aandrijving. Persoonlijk vind ik alleen achterwiel aandrijving het lekkerste driften.