Voor video's in ieder geval wel, zo las ik net in de melding die verschijnt bij de eerste keer gebruiken. Van foto's weet ik het niet, die melding heb ik niet gelezen .
Ik moet nog veel leren met die photomode. Deze 2 plaatjes had ik even snel geschoten, maar ik ga binnenkort even wat meer tijd in de photomode stoppen.
Vette design. Past heel goed bij elkaar. Als ik zulke plaatjes zie wil ik zelf ook aan de gang maar ik twijfel heel erg tussen dit spel en Borderlands
Nee, was dat maar zo'n feest. Dat design heb ik van de Storefront gehaald. Dit is het orgineel. En inderdaad, hij is van Ken Block. Nogal bekend tegenwoordig van zijn videos op Youtube (voor degene die hem nog niet kennen, typ maar eens in )
vind alleen nog geen 1 degelijk monster logo. niemand neemt de tijd om dat logo perfect na te maken.. (ideetje)
De Benchmark High Speed Ring. Maar volgens mij is die exclusief voor LE bezitters. Dat circuit is ook gebaseerd op het test terrein van Ken Block.
Dan heb ik niks gezegd. Ik blijf het wel een erg gaaf circuit vinden. Je hebt ook een 6 km lange speedway waar je echt hard kan rijden.
Ik kon hem voornamelijk van Colin Mcrae Dirt 2 maar die youtube filmpjes zijn ook behoorlijk ziek ja.