Haha, je hebt m'n logo op je Alfa Romeo geplakt. Ik ging even driften met mijn Corvette en kwam wel erg dichtbij de muur, maar ik raakte de muur niet:
Hoe krijg je die lijnen op dat karakter zo? Lijkt me zo verschrikkelijk lastig... Maar ik wil het ook kunnen.*)
Alle layers kopieeren, er achter plakken, zwart maken en dan iets vergoten? In ieder geval, dat lijk mij het meest logisch
Netjes.. misschien staat het ook wel vet dat je er een iets donkere gloed achtermaakt. komt hij iets beter tot z'n recht.
In dit filmpje wordt het gedaan, als ik het goed begrijp moet je op de kopie van de layer: linker stick inklikken>X>Y Misschien dat iemand anders het precies weet. Hij heeft het erover vanaf 2:51 in het filmpje.
Ik zal het even proberen. Ik moet een grote auto krijgen, waar ik genoeg ruimte heb om te painten. Ik vind het erg leuk.
Ik zou gewoon de create a vinyl-group mode gebruiken, dan heb je alle ruimte en gewoon een recht canvas. Direct op de auto is volgens mij zwaar kut..
zou wel heel handig zijn om te weten. dan kan je heel makkelijk ook letters omranden. nouja het kan nu ook wel, maar als je al wat hebt staan en je wilt het verder opmaken dan is het superhandig. het is idd een kwestie van weten wat je allemaal kan met die verschillende symbooltjes en hoe je ze makkelijk kan copy-pasten. Ik kom ook achter steeds meer dingen. Echt leuk is dat