Je kan inderdaad niet zoveel als RACE Pro aanpassen, maar nog steeds te veel om alles in een post te stoppen. Verder ben ik het met JP eens, ik zou eens even naar die vorige competities kijken voordat je hiermee verder gaat.
Daarom hoef je nog niet zo te keer te gaan. Ik zei al dat het een probeersel was, dus wat maakt het dan uit dat het veel te vroeg is. Ik pas hem later wel aan, daar is het nu nog te vroeg voor.
1.03.541 (zelf schakelen, voor de rest alles aan behalve automatisch remmen) met de Porsche en er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Ik heb geen rewinds gebruikt. Wel jammer dat je maar twee rondjes kunt rijden. De eerste ronde is altijd langzaam en de tweede kom je er pas goed in.
Maare, hoe zetten jullie de tijden neer? Met of zonder rewind? Ennuh, gebruiken jullie assists? Misschien handig om dat erbij te zetten zodat mensen het een beetje kunnen inschatten.
Geen hulpmiddelen (expert mode), zelf schakelen, controller & geen rewinds gebruikt: Porsche 1:01.758 Ferrari 1:08.894 Zit nog wel meer in
net 1:01.552 als rondetijd erg jammer dat er geen leadersboard bij zit. nog een maand wachten dan maar
01:00:31 met de Porsche, alles op manual. Kan nog veel beter heb ik het gevoel, 2de ronde laat ik me meestal afzakken zodat ik veel sneller kan. Word opgehouden door de wagens voor me.
Ik kom niet verder dan 1.04.782 met de Porsche, vind ik toch wel aardig voor mijn doen. Al rij ik meer met de R8 en de Evo.
Ik vind de Ferrari het lekkerst rijden. Ik heb nog niet op mn rondetijden gelet.., zal ik zo maar is doen.