1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza Motorsport 3] Rondetijden Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 14 sep 2009.

1. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Ja precies, had ik ook wel gedacht. Maar ff checke ;)
    Leuke uitdaging!! Zal tzt ook die baan eens probere!! Die kan je ook op vele manieren rijden. Helaas komende week geen tijd voor de 360! De week erop des te meer.
    Zal kijken of ik deze tijden kan ''bijhouden'' of misschien verbeteren. Rijd jij trouwens met stuur of met controller?

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Stage D nog eens gereden met de Mercedes DTM wagen. :)

)
    Fujimi Kaido Stage D
    R3-klasse - 1:36.900 (eerste :) ) <--voor heel eventjes

3. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al blij dat ik op de dag van de release een 7e tijd neerzette met een Ferrari FFX op die lange baan in Italiƫ.

Ik was wel de eerste die reed zonder assists. Ik zal nu wel flink gedaald zijn op die leaderboards. :9

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Als morgen die Amerikanen het spel krijgen zal er wel veel meer gaan zakken op de leaderboards :mad:

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat inderdaad te wijd in bocht twee.
    verder rem je overal redelijk vroeg. ik weet dat het moeilijk is om echt laat te remmen, maar probeer zo laat mogelijk te remmen, zelfs een beetje als je al instuurt. daarna zo vroeg mogelijk op het gas.
    eigenlijk mag je nooit liften, alleen maar op de rem of op het gas is ideaal.

6. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    niet lullig bedoeld maar die stefan weet dat echt wel :D hij is pgr3 master _O_ en met forza 2 was die ook niet de langzaamste zeg maar :p

Deel Deze Pagina