Waarom ben je zo pro? Is dat een witte achtergrond erachter? Want ik wou nog zien welke kleur 300c ik zou nemen.
Er zit geen achtergrond achter, ik stuur je alleen het logo op gezien deze al 900 layers gebruikt. Dan kun je zelf het logo op een auto naar wens plakken.
Ziet er echt goed uit man, ik wou dat ik half zo creatief was . Helaas kan een baksteen betere creaties maken dan mij
nou opzich valt het best wel mee. natuurlijk is het erg knap. maar je hoeft maar 1 poppetje te maken. je spiegelt hem dan zo om. voor de rest is het niet eens zo heel moeilijk te maken. geef toe dat ik er zelf de tijd niet voor over heb om zo'n logo te maken. stop liever die tijd in een heel design.
Zou iemand dit voor me kunnen maken? Heb credits zat dus als je geintresseerd bent stuur me even een PM, dan gaan we niet te zeer offtopic.
Ik ben erg onder de indruk...en ook een beetje pissed omdat ik me nu realiseer dat ik nog heeeeeel veel moet oefenen en leren om jou niveau te halen.
Wat heb je als voorbeeld gebruikt? Mijn strepen zijn namelijk anders... Houd er ook rekeining mee dat links en rechts verschillend zijn. (Voorbeeld van diverse foto's van internet)
Heb ook wat plaatjes van het internet gehaald. Was me niet eens opgevallen dat het per kant verschilde...LOL. Nog maar even aanpassen dan. Alleen die granaat gaat me niet lukken denk ik...maar ga het wel even proberen als ik wat meer tijd heb. [/IMG] [/IMG]
Hey Powerlines, ik was er even tussenuit Ik ga nu meteen het logo afronden en ik zet hem vanavond nog op de marktplaats. Ik stuur je wel een pm als dat zover is.
Ik snap ook echt niet wat daarmee het nut is om logo's te kopen of te verkopen via de SF. De koper kan het alleen voor zichzelf gebruiken en wie paint er nou alleen voor zichzelf!?!?