Hoger.. misschien lees ik het verkeerd maar lager is altijd beter @Antraxx.. wou ik net zeggen.. @Doelie.. zo moeilijk is dat toch niet?
nee je las het goed, maar ik vind die wielkas anders zo lelijk.. mijn cliotje, ben er nog niet klaar mee
Ja je hebt gelijk. Ik ga het denk ik later ook nog aanpassen, maar ik will nog zoveel autos maken Te weinig uren in een dag (en nog niet handig genoeg). Het design staat op mn storefront
Heb weer een logo gemaakt en een auto design: Oo shit... the Ant car is coming (aggressive) Logo is Jilted era. (zwart kader zelf toegevoegd) Op de voorkant (nummerplaat hoogte) heb ik mijn andere logo (fat of the land era) in spiegelbeeld, kunnen de voorliggers het lezen in hun spiegels Ben er wel content mee.
Valt me op dat veel mensen toch voor de Clio gaan, zelf vind ik de auto ook geweldig. Zelf heb ik een Renault Clio Cup edition nagemaakt, alleen jammer dat niet alle sponsor in het spel zitten.
Hey, Ik ben nu ook een beetje begonnen met het designen, alleen nu wil ik dit logo op mijn witte toyota yaris hebben: http://computerdaan.nl/ Maar als ik dat groene rondje wil maken, krijg ik hem niet breed genoeg? Het moet een soort ovaal worden, maar dat krijg ik niet voor elkaar. Wie weet wel hoe dit moet? Gr Daam
Tja...dat is juist het leuke...die moet je zelf maken *) Of dacht je dat er een PS3 logo in een Microsoft game zat?
Ook maar even hier plaatsen. T. Coronel WTCC 2009 Standalone paint by Shortbull NL Prijs: 10.000cr buyout Auto: Seat Leon Supercup Lagen: n.v.t. (alleen bij logo's) Aantal: Onbeperkt Zoektermen: Coronel 2009, 360racing.nl Foto Author Comment: Alle logo's zijn custom made en naar de echte auto ontworpen. - Kleine fout in Mc Gregor op de voorkant aangepast. - Custom Logos: McGregor - Seat - Olympia - ATP - Sunred - TW Steel - Advan - Saarloos