Ik had dezelfde wagen in FM2, maar niet zo gedetaileerd. Deze ziet er veel beter uit Kan je mij mss die maken in een Belgische vorm? Dus vlag en onderschift en dan nummer 89 erop?
Erg mooi! Ik had deze ook op het oog om te gaan maken maar ik kon geen echt duidelijke foto van de auto vinden. Daarnaast reed/rijd hij de laatste races met een blauwe Leon met grote Mc Gregor reclame erop.
De paintjob ziet er erg goed uit. Maar naar mijn mening zal de auto er beter uit zien zonder die Forza voorbumper en met minder diepe wielen.
Van die voorbumper ben ik met je eens, misschien dat ik de standaard versie er even onder pas, maar volgens mij steekt die minder ver uit dan zoals op de foto van het origineel. Voor wat de velgen betreft, dit zijn volgens mij de best passende/lijkende op het origineel (5 spaaks met zwart ingelegt) maar als iemand een betere weet..let me know .
Nog een aan mijn verzameling toegevoegd T. Coronel WTCC 2007 Standalone paint by Shortbull NL Prijs: 10.000cr buyout Auto: Seat Leon Supercup Lagen: n.v.t. (alleen bij logo's) Aantal: Onbeperkt Zoektermen: Coronel WTCC 2007, www.360racing.nl Foto Comment Alle logo's zijn custom made en naar de echte auto ontworpen. - Mc Gregor - Seat - Hertz - VVS - Advan - ATP - 360racing - Vakantiegroed.nl - Noble group - Saarloos - TW Steel - Club Seat
Heb ondertussen ook nog enkele modellen gemaakt. Dit zijn ze geworden. Zijn wel allemaal racing decals. Dus echt wel voor liefhebbers
heb een intensieve en lange poging gedaan de rx7 van derde F&F na te maken. Wat jammer is, is dat in storefront de auto's uitgekleed worden en layers niet meer kloppend zijn... edit: jammer dat ik die afbeelding niet groter krijg en het carbon niet te zien is