hey... heb niet het hele topic doorgelezen maar iemand dit filmpje al gezien? http://www.youtube.com/watch?v=N_9jflrJ9I0 zo kan je dus echt die mooie dingen maken... (of deden jullie het al op deze manier?) En kan iemand uitleggen hoe je je xbox scherm op je pc krijgt? /edit: heb 'm al gevonden in het topic /edit#2: Ik kan ook m'n xbox aansluiten op m'n laptop omdat ik zo'n tv pci card heb. Welke software gebruiken jullie om het xbox-scherm op je laptop te krijgen?
Ziet er goed uit! Geweldige auto (Eleanor ) en de kleurencombinatie + velgen zijn ook goed uitgekozen. Welke velgen zijn dat? Jammer van dat gras op de eerste foto want dat doet een beetje afbreuk aan de mooiheid van die strakke muscle.
Mjah, de naam weet ik alleen niet op het moment Je kan ook: Eerst een paar gewone velgen kopen die je kan verven, maak ze zwart (of roze, boeiuh). En vervolgens de hele lijst door gaan, dan zul je zien dat er een paar chromen velgen (stuk of 4/5) gekleurd worden maar een chromen randje houden. Als het de velgen zijn die ik denk staan ze ergens achterin, maar ben er niet zeker van...