De foto's worden gecomprimeerd zodra ze geupload worden naar Forzamotorsport.net Dit, om de servers niet te zwaar te belasten in het begin. Als Turn10 een inzage heeft gekregen in het serververbruik gaan ze de foto's minder compressen.
Dat weet ik, maar dat verklaart niet het verschil in scherpte waar Hybrid het over heeft. Dan zouden ze allemaal even scherp/onscherp moeten zijn..
Hoe krijgen jullie al je foto's erop. uploaden naar forzamotorsport & dan daarvan af halen zeker ? Ik ben geen goldmember dus ik kan ze niet eens uploaden . ? Iemand tips. P.S met me telefoon/digi cam krijg ik dus strepen etc over het beeld . maar ik wil zo graag my ride showen hier !!
Het verschilt per tv en camera of je die strepen krijgt. Mocht je echt per se foto's willen maken zul je met de instellingen van je camera moeten spelen, maar vraag me niet aan mij hoe of wat. Beste is eigenlijk om dan Gold te nemen, en aangezien je dat al van plan bent zo te lezen, is dat ook maar de betere manier .
Psssst, hier kun je prijsje winnen met je design: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1375020 en ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er misschien nog wel meer prijzen aan de contest worden gehangen .
Hier dan toch maar alvast één foto van mijn snelle M5, (telefoon kwaliteit) van 0 -> 100km/h in 3.0 sec. Hij is nog niet klaar kwa afstelling & uiterlijk & hieronder de bmw530i van mijn broer ( hopelijk wordt ie ooit ook zo strak als de mijne in forza haha )
Heb ook nog een BMW M3 E30 in DTM kleuren staan (zonder Warssteiner logo). Zal er zo eens een fotoshoot mee doen en dan posten.
Vette vinyl Shortbull! Vroeg me vanmiddag al af wie zich aan een XBW wagen zou wagen. Zal hem vanavond eens downloaden als ik klaar ben met werken.