Hier twee foto's van de auto waar ik het meest in speel, in het photomode topic plaats ik nog een aantal.
Ik ben bezig met een Eredivisie en een ABN-AMRO auto. Zijn er mensen die interesse hebben in deze logo's (design's)? Het ABN logo staat al op mijn storefront in ieder geval. Volgens mij voor een schamele 2000 cr. Gelijk een andere vraag: wie heeft er behoefte aan andere bekende logo's? Die kan ik eventueel ook maken dan. Daarvoor zal ik een vaste prijs van 1000 cr aanhouden. Stuur je logo suggesties maar even via de pm of via een message op live (gamertag = paribus).
er mooi gemaakt hoor Loyall.. ziet er goed uit. ik zou alleen een dikkere witte of meer opvallende kleur rand om de rode letters doen. want die rode letters passen niet echt bij groen en vallen zo een beetje op alsof ze er later bijop geplakt zijn. voor de rest erg vet.
hoe krijg je het trouwens voor elkaar dat je een Design van een auto op de storefront kunt zetten. want ik heb m'n auto nu af. en als ik hem wil uploaden kent hij hem niet bij de designs.. iemand een idee?
Gaaf, maar ik vind de kleuren niet echt overtuigend en bovenal ze vloeken zo erg met het rode logo. Ik zou het paars een donkerdere kleur geven en misschien het groen meer lime maken. @Kimi, Je moet je design opslaan als Design. Vervolgens kun je bij My Designs de paint uploaden.
Enkele racing decals Ondertussen mezelf ook Forza 3 cadeau gedaan. En me even bezig gehouden met het maken van enkele race livery's. Hier zijn ze. Pirelli Star Citroën C4 Marlboro Alfa Romeo Mito
Update van mijn auto. Nog steeds geen Gold, dus crappy foto's: Volgens mij is het maar beter dat ik niet online kan.