hoe kun je een layer verplaatsen? ik wil zeg maar layer 6 op de plek van layer 3 hebben. hoe doe je dat? en hoe kun je zorgen dat een stukje van je vorige layer gewoon blijft? ik zag laatst een filmpje en dan doet die kast een cirkel op een andere cirkel en dan blijft er een stukje van z n vorige layer staan en alleen wat hij weg wilt hebben word dan wit hoe doet die dat ? beetje onduidelijk mischien maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.
Klopt. Het hoofd had eigenlijk ook een rondere vorm. Maar ik was die layer vergeten aan te passen. En aangezien je layers niet kan verplaatsen (zover ik weet) moest ik hem zo laten. Even wat nieuwe foto's gemaakt. Wat kleine updates: Spoiler
Furies, volgens mij kon je met RT+X+Y ofzo, layers achter bepaalde layers doen Anyway, haal gold, en zet het design op de Auction House. Ik vind 'm dope. starstruck
Dit is mijn Alien Hominid auto tot nu toe Zou alleen niet meer weten wat ik erbij kan maken, ik kan nooit dingen bedenken voor een compleet design
Wat zijn jullie allemaal zo goed... Wilt één van jullie zich misschien wagen aan een bepaald design (die ik wil)?
Het is eigenlijk heel makkelijk hoor. Hoe ik ze maak: 1. Ik maak alleen maar met zwarte figuren het silhouet van de afbeelding die ik wil maken. 2. Als dat af is, selecteer je de layer die het meest op de achtergrond zit. Bij mijn Snorlax was dat zijn hoofd. 3. Ik maak een kopie van de layer en plak hem bovenop de afbeelding. 4. Ik verander de kleur in de gewenste kleur. 5. Ik maak de afbeelding 5 pixels kleiner. (Zowel X als Y) 6. Nu heb je een mooi strak lijntje om de vorm. 7. Nu ga je hetzelfde doen bij de layer die daarna het meest op de achtergrond zit. Is er trouwens een mogelijkheid om een layer tussen de layers te plakken? Want bij Snorlax was ik een layer vergeten in te kleuren bij z'n hoofd... En daardoor is eigenlijk heel m'n ontwerp mislukt, omdat ik het niet meer kon aanpassen.
Heb nog niks gedaan in FM3 maar weet dat je voorheen gewoon layers kon verschuiven van plek... kortom nu dan ook geen probleem zijn.
Met kopieren en plakken kun je een layer ertussen zetten. Vervolgens druk je op "A" en verander je je vinyl alsnog naar een desgewenst ander vormpje.
Hallo, kan je ook één kant kopieren en spiegelen voor hem aan de andere kant te zetten? Bijv. ik heb aan de linkerkant van de auto een design staan, en wil deze hetzelfde aan de andere kant. Als ik hem kopieer en plak dan staat hij verkeerd om aan de rechterkant. Kan je deze dan ook spiegelen?