1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza Motorsport 3] Show your ride!

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 24 okt 2009.

  1. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    krijg je wel donders lang filmpje.

    euhm. Short. moet alleen het Redbull logo zelf maken. dus denk dat ik het logo gewoon overtrek zegmaar zodat ik hem dan wel heb..

    dan gaat hij op SF en mogen ze hem kopen en verdien ik er hopelijk ook nog aan;D
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hehe, en zo moet het! Wil je verdienen dan zul je zelf aan de bak moeten. ;)
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Moest ik nog een auto uitzoeken, Shortbull:eek:?
     
  4. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Nou ik ben bang dat het logo alleen al 1000 layers gaat hebben :+

    Ik zit nu op 350 en heb het schild en de helft van het lint af. :+ Nu nog de twee Boogschutters. Maar ik ben bang dat het maar net gaat passen :+ Hij wordt wel mooi :)
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    :D Goed om te horen. Ik heb de 100k bij elkaar.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zitten erg mooie creaties tussen.
    Rhys Millen Replica is ook dik, net ook even wat Pikes Peak filmpjes zitten kijken. Zou haast Dirt weer gaan spelen. :+
    Anyway, morgen hoop ik ook aan de slag te kunnen met deze game. Wellicht ontwerp ik ook nog eens een leuke look.

    Die creaties, zijn die puur voor 1 auto waarop je hem maakt, of kun je die gelijk op al je auto's zetten (zoals in Grid)?
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zover ik weet kan je het voor elke auto maken, maar kan je ook een auto-specifiek design maken.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ok, dat vond ik wel tof aan Grid. Je maakt een keer een leuk ontwerpje, en daar rij je constant mee, ook je teammaat zie je dan in dat ontwerp rijden.
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Thx.. :D

    je kunt wel een layergroup maken en die op meerdere auto's toepassen. maar je moet altijd wat slijpwerk doen dan. maar in princiepe kun je elke paint op elke auto maken.
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Excuseer de rukkwaliteit, maar ik had geen zin mijn Capture card aan te zetten of uit te vinden hoe ik foto's moest verwijderen van FM.net Dus dan maar zo...

    Het begin is er. Zoals je ziet moet ik wat lijnvoering fixen die niet overal even netjes is en de tekst loopt nog niet erg vloeiend. Maar dat komt later nog allemaal. Ik wil eerst kijken hoe ver ik kom met de layers :+

    [​IMG]

    Vind je het erg dat ik het logo wat moderniseer zoals met de glans in het lint en de letters?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    mooi werk short.
     
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben ook maar bezig met iets nieuws, nog langs niet af, maar de zijkant zit al vol :'-(

    [​IMG]
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ziet er zeker niet slecht uit, heb je zeker al wel wat tijd ingestoken he? :)
     
  15. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ja 3 uurtjes ofzo, ik ben gewoon begonnen, en gewoon random iets gemaakt, beetje alien achtig.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Haal die printplaat eraf en maak een gewoon nummer ding. Scheelt je een hoop lagen en staat mooier. ;) Daarnaast zou je kunnen overwegen de carbon look eraf te halen gezien deze verwaarloosbaar is vergeleken met rest van de paint. :thumbs:
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Die printplaat is maar 90 lagen ofzo, en die lijnen die jij carbon look noemt, zijn niet verwaarloosbaar, die moeten erop...

    Ik zat deze half om half beetje na te maken.
    [​IMG]
     
  18. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik vind juist die 'carbonstrepen' mooi staan bij het design (en de kleur). Die printplaat zou je kunnen schrappen. Maar het is nog WIP dus misschien wordt het wel heel mooi allemaal :)
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    lol en dan te bedenken dat ik eigenlijk gewoon simpel nummer wou maken op de zijkant, maar ik moest iets aparts hebben dus toch maar voor de printplaat gegaan.

    De juiste ideeën vinden bij dit soort painten vind ik altijd het lastigst, ik kan nooit wat bedenken :mad: ik zou best alles kunnen maken, alleen de ideeën zijn ver te zoeken. Logo's zijn makkelijk, gewoon wat namaken, maar complete designs valt nog niet mee om er iets leuks mee te doen, tenminste, voor mij dan he :+
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net even bezig geweest met een creatie.
    Geen idee hoe je foto's fatsoenlijk van de site kunt tonen. Kwam nu ergens bij een download optie, die ik dan op imageshack heb gehost. Als je hem download is het al low quality en de kleuren zien er nu ook niet zo mooi meer uit.
    Hij is iig ook in mijn storefront te bekijken, met de naam Twister.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina