Het enige wat je kunt doen is dat soort auto's vermijden, ze glijden als op ijs en zijn puur gebouwd voor speed. Ik weet niet of ze bestaan maar probeer een vierwiel of een voorwiel aandrijving deze hebben daar minder last van. Maar als je echt niet van auto wilt wisselen zou ik je gasdosering oefenen. Geef gewoon half gas in bochten of zet de auto in een zwaardere versnelling.
Half gas in de bocht deed ik ook met die wagen, maar alsk ik dan uit de bocht ga verliest hij alsnog de controle. Maar het zal aan mij liggen denk ik, met wat geduld en oefenen zal er ook wel met deze wagen te rijden zijn.
Ik was nog even vergeten te vermelden dat ik hem ook nog eens volledig geupgrade had, limiter eraf dus nog wat extra pk'tjes waardoor hij helemaal agressief rijdt. Wat jij zegt over half gas en zwaardere versnelling, minder dan half gas is genoeg voor wheelspin. En hoe lager hij in de toeren zit des te meer kans op glijers, ik weet het klinkt vreemd en vraag me niet waarom.. Nu na heel wat rondjes oefenen weet ik precies hoeveel gas ik kan geven en is dat ding echt retesnel \o/
nou niet allemaal.. en in een ander topic dacht ik te lezen dat er een Reventon R3 was.. en die is ook AWD.
Ik zelf heb de Viper (in de store is deze Rood/zwart) gekocht, een R3 van gemaakt met AWD. Ding is niet van de weg te krijgen
Maar dan is het ook niet echt uitdagend meer Ik hou er wel van om echt mijn best te moeten doen om de wagen op de weg te houden
Sjah, zoals iemand al eerder zei, wagens zijn niet gemaakt om mee te vechten, je moet ermee rijden. Voor de uitdaging zet ik de A.I op hard en alle assists uit, incl. clutch. En als de wagens dan niet helemaal vast op de weg liggen zie ik dat als een extra uitdaging Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik vind het zelf ook wel veel leuker om de auto op de weg te houden als de achterkant dikke overstuur heeft. Maar als de auto verder niet te besturen is heb je er niet veel aan. Vooral bij de R klasses wil de AI nog wel goed rijden, teveel geslip is ook niet goed voor je tijden.
er zijn wel een paar dingetjes die je kunt doen als je auto echt geen grip op de achterkant heeft en je dus echt niet lekker op het gas kan. je moet er inderdaad aan wennen, en proberen niet te veel toeren te maken in een bocht. neem een bocht dus in een hogere versnelling. verder om eerder op het gas te kunnen heb je dus een achterkant nodig met veel grip. hoe krijg je dit? 1. verhoog de downforce op de achterkant. dit kan het insturen bemoeilijken, maar je zal eerder op het gas kunnen. 2. voor grip is goede bandenspanning cruciaal. voeg wat camber toe eventueel, zowel op de achter-als op de voorwielen. 3. verlaag de suspension achter. dit geeft meer grip tot op zekere hoogte 4. alleen in langzame bochten krijg je meer grip door de anti-rollbar voor te verlagen. je auto zal minder nauwkeurig sturen, maar je krijgt er heel veel grip voor terug. 5. verder kun je nog je bump-rebound veranderen, en je differential settings om het gasgeven na bochten makkeljiker te maken. maar zelf snap ik de differential settings van forza ook niet echt. je hebt geen coast, pre-load en power opties meer zoals in Simbingames.
Ze hebben Acceleration (Power) Decceleration (Coast) in Forza 3 Beter begrijpbaar voor het grote publiek denk ik. Daarom noemen ze het zo.
Bij manual gewoon hoef je niet te koppelen, bij manual+clutch dus wel. Gebruik je hem niet dan kun je zwaaien naar je versnellingsbak (mits schade aanstaat ). Dus Manual = Alleen handmatig schakelen. Manual + Clutch = Handmatig schakelen en de koppeling gebruiken (gas los, koppeling in, schakelen)
Gewoon vol op het gas blijven werkt het best vind ik. Wel ga ik er van uit dat je gewoon rechtdoor rijd en dus niet hoeft te remmen. In die situatie blijf ik dus vol op het gas, ook al druk ik m'n koppeling in.
Haha, ik soms ook, soms ben ik gewoon te lui om mijn voet op van het gaspedaal af te halen (of mijn vinger van de trigger ).