Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn ook een nieuwe stuurtjes om mee te spelen.

2. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    die is nu overbodig.. met het nieuwe None controller gebeure

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Sure ik ga Forza spelen met non controller gebeuren :') Dat gaat toch niet werken. Een spel als Forza zou ook nooit lekker spelen met dat stuurtje van de Wii. Je moet een stevig stuur in je handen hebben voor een spel als dit. Maar dat Porsche stuurtje was toch allang te koop voor de Xbox 360? Ik meen zelfs gelezen te hebben op dit forum dat er al iemand was met een dergelijk stuurtje. Alleen zijn ze zo verschrikkelijke duur.

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een qoute van Che (turn 10 medewerker) en in het groot, zodat we morgen niet allemaal posts krijgen van "wordt dit wel sim?" :9:

Zo dus.. link:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=363608&page=4

Dus geen zorgen.. die replay editor ziet er wat idioot uit met autos die 360 graden draaien op volle snelheid, maar dat is niet ingame en bedoelt als promo voor mensen die niet zo op sim uit zijn.. deze week nog veel meer details wat betreft het sim gebeuren in forza 3.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    [GT]50145[/GT]

6. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook apart. Maar ze pakken alle kritiek punten van Forza 2 aan. Ze luisteren echt naar de community. Want die vroegen al een tijd om een cockpit view. Ik ben echt heel erg benieuwd naar deze game. Die tropical track lijken me ook echt super. Dat vond ik in NFS2 al geweldig.

Race banen ook leuk maar om gewoon rond te rijden vind ik die tropical tracks en zo erg leuk. Maar ik houd wel erg van een sim game en niet dat stomme arcade gedoe. Dat ben ik helemaal beu. Driften is erg leuk maar ik hoop niet dat je dan een stomme assist krijgt zoals in NFS. Of in ieder geval dat je die assist uit kan zetten en dat je online drift races kan organiseren waar dat assist niet eens aan kan.

Maar ik als ik dit zo allemaal zie denk ik dat het echt een top game wordt. enige grote nadeel is XBL. Waar je per maand voor moet betalen om daar te mogen racen. Was ik met Forza 2 wel van plan te toen. Maar heb ik nooit gedaan omdat ik er dan voor moest betalen. En dan krijg je zo'n gevoel dat je je zelf verplicht om te spelen omdat je het toch betaald hebt. Jammer dat deze game niet op de PC te krijgen zal zijn. Want dan zou je dat Pay to Play online niet hebben. + De video kaarten daar zijn nog sneller dus kan het allemaal nog mooier. Nadeel is wel dat een groot deel daar alles illegaal speelt. Al zie ik dat bij de Xbox en de Wii ook erg veel gebeuren.

7. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn alleen erg duur en je moet er snel bij zijn want het is 'n Limited Edition.
    In totaal maar 50.000 waarvan er minimaal 40.000 al verkocht/besteld zijn.
    Ik krijg de mijne over 3-4 weken (shipping date 22-6-09) \o/

Laatst bewerkt: 2 jun 2009
  8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat is nou 5 euro per maand. dan drink je 2 biertjes minder in de maand...

9. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    5 euro per maand is goed te doen, maar 2 biertjes minder drinken per maand, teh horror :b:

Had niet verwacht dat FM3 zoveel mooier zou worden als de pics nu laten zien. Goed bezig daar bij Turn10. Alleen moet ik zien dat hij al in Oktober uitkomt, zal wel November worden. Beloofd een herelijke winter te worden ;)

10. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Die stuurtjes zijn giga vet! Echter heb ik altijd 1 probleem, waar laat ik dat ding in godsnaam? IK heb geen tafel, of wat dan ook...

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    * Startpost geüpdate :)

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Gameplay
    Te zien is o.a. het race menu, de HUD, en een crash in de Audi R8 V10.

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ziet er toch allemaal wel vet uit.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zat gister me open mond te kijken toen ik die gameplay zag. Hoop echt dat ze het wel sim houden. Please Turn 10.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg nog steeds dat dat CG is, en niet ingame gameplay.. ziet er net wat te opgezet uit, en net wat te gelikt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee man dat is toch gewoon gameplay. Met de presentatie stond die daar met een controller. :)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    OMFG: Die trailers enzo, livery's en weet ik wat, ziek. ;)8)

18. Astennu

Astennu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ze de schade aan die R8 niet laten zien. Cockpit vervormt in ieder geval niet. Glas gaat ook niet kapot maar ik gok dat er aan de buitenkant wel van alles te zien was. Wat mij betreft ook voldoende. Maar daar ben ik wel nieuwsgierig naar :)

Ik heb forza 2 al een tijd niet meer gespeeld maar kon me even niet meer herinneren over je daar ook over de kop kon slaan.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    OMG! Wat een graphics! Dit wordt weer een regelrechte musthave. Jezus, wat een games komen er dit jaar!

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tevens eis ik wel dat ze wat doen aan die fucking noobs online. Echt, heb de eerste keer dat ik aan kop reed het gevoel gehad: Ik win hem! Krijg je zo tyfus klere achterblijver die het leuk vind zich als Nascar coureur te gedragen en mij van de baan te drukken. Dag 20.000 credits en dag finish. ;):9:mad:|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina