1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja dat zag ik ook al gelijk, alleen je argumentatie was niet echt logisch... Nog steeds niet trouwens.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb het over het Xbox Live reclamebord. Vind het er nogal opgeplakt. Lijkt net alsof dat bord er later is opgeplakt door iemand.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oh, ok.

Zo klinkt een R8 V10, heel anders dus dan een Gallardo, en ook anders dan de R8 V10 in FM3.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Even terugkomende op het schakelen van de driver in de incar-view. Volgens Badned (super-moderator @ Forzacentral.com) hoeven we ons nergens druk om te maken. Deze persoon is een goede bron binnen FM. Dus dat is goed nieuws. :)

5. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ach.. wat voor game en wat voor surroundsysteem je ook hebt, ze zullen waarschijnlijk nooit je hetzelfde kippenvelgevoel geven als sommige supercars dat doen als je ernaast staat...

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Juist, in PGR 4 klinkt de Gallardo wel zoals hij stock hoort te klinken, dus het KAN dus wel.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Weer prachtige shots,vooral die met de BMW en dat je die kapotte vangrial zo op de achtergrond hebt.Details details alweer,maar toch doen ze het voor mij.Heb zelfs al een van die lanndschappen als wallpaper op mijn beeldscherm,dat heb ik normaal niet snel met game screens dus dat wil al heel wat zeggen.

In Sega GT had je ook al een replay editor,dat was best wel uitgebreid waar je shots kon maken dicht op het asfalt,en dat je dan de camera zo kon zetten dat de wagens frontaal in beeld kwamen en over die camera heen racen ala de standpunten van PGR4.Ook met zwart wit effecten,en daar was ik al uren zoet mee dus dat gaat wat worden in Forza 3 dan lol.

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik las ook een topic over retractable spoilers, zou ook een belangrijk detail zijn. Dat mis ik in Forza 2, GT5 prologue heeft het wel, het is gewoon leuk om die details te zien.

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Hoe zit het trouwens met het aantal tegenstanders (offline) op de baan? Meer of hetzelfde t.o.v. FM2?

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    In de gameplay filmpjes ziet dat je nog steeds 7 tegenstanders (dus met 8 op de baan) hebt.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toffe screens maar jammer dat het niet screens zijn van andere auto's en banen die we niet gezien hadden.

Dat blijf ik echt veel te weinig vinden, geeneen race event heeft 8 wagens op de grid. Het haalt wel een beetje het race gevoel weg.

Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Misschien is dat de beperking die de Xbox360 met zich meebrengt.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Misschien wel ja. Dan mochten ze van mij het grafisch wat inperken om dat te kunnen realiseren. Wat lijkt je leuker een volle grid van 16 of van 8? :)

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik toch liever een prachtige game heb met een grid van 8 die er echt realistisch uitziet dan een game met een grid van 16 en waarbij je echt het gevoel hebt dat je een computerspel zit te spelen.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is nog steeds een prachtige game denk ik als ze het beetje inperken. Het gaat toch eigenlijk om het racen, het dat lijkt met toffer met 16. In league verband is het ook veel leuker als er 16 zijn toch? :)

17. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Het ligt er een beetje aan, ik deel toch de mening met Rivanov. Natuurlijk is het mooi om 16 wagens op de baan te hebben, maar close racing met 8 kan ook intens zijn.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Met league racing wel. Maar als je gewoon online gaat racen is het vaak met 8 man al een puinhoop, laat staan met 16.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke maar is was niet van plan om in public rooms te gaan spelen. Dus daar ligt het probleem. :+

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb eigenlijk slechts zelden vervelende ervaringen gehad in FM2 in public rooms.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina