1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009
  2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. er zitten alleen geen nacht races in forza 3.. dus hoe je die le-mans moet gaan rijden daarin snap ik niet.
    Beetje nep als het alleen maar licht blijft en de klok wel doortikt niet?

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat moet je met de backlight en brightness van je tv zien te regelen ;)

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Zat ook niet in GT4, En daar heb ik ook gewoon de 24 uur van Le Mans uitgereden. (Nu mis ik dat nacht gedoe niet echt zo heel erg, Ben namelijk nachtblind.)

In grid zat wel dag/nacht cycle maar zoals ik net al aangeef ben ik nachtblind en daar had ik dus best moeite mee in de nachtstukken.

Wel mooi en realistische natuurlijk maar niet altijd even goed in de game te stoppen.
    Bij het maken van een game(Zeker op een console) loop je nu eenmaal tegen grensen aan en dan moet je gaan kiezen wat er wel en wat er niet in de final build komt.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Een paar opmerkelijke minpunten tot zover...

- Wanneer de auto in de schaduw rijdt, kun je het dashboard niet meer aflezen. In het echt kun je als het bewolkt is toch ook gewoon je dashboard tellers aflezen...

- Het geluid van de R8 V10 klopt gewoon niet.

- Hopelijk kun je de in car view aanpassen, stoel omhoog omlaag, voor achter. Want bij sommige auto's ziet de view er niet fijn uit. Met je neus tegen het stuur gedrukt zo dicht bij het raam, ik wil natuurlijk nog wel de buitenspiegel kunnen zien en iets van het interieur.

6. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zit daar ook met smart op te wachten! Het lijkt er inderdaad op dat dit gaat komen en hopelijk met terugwerkende kracht met de reeds bestaande games!

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=130474&page=6

We’ll have “hardcore, triple-A” Natal titles, says Microsoft

Project Natal project director Alex Kipman revealed to Eurogamer that there will be “hardcore, triple-A” games for the Microsoft’s motion cam.

“We’ll have games that are specifically designed to work only with Natal - not just arcadey games, but real, hardcore, triple-A titles,” said Kipman.
    “Then you’ll have some games that are essentially a hybrid - games that work both with the controller and with Natal.

“Why is that interesting? Think about a first-person shooter where I’m using the controller but I’m doing facial tracking by just moving around and looking round corners.”

Kipman also hinted at co-op play -one person holding the controller, the other, using the camera: “Or you could have a hardcore gamer like me playing a game with a controller, while a non-hardcore person sitting next to me enjoys the experience by playing with Natal,” he explained.

“I could be having my Halo experience with the controller and the friend next to me, who’s not a hardcore gamer, could be throwing grenades or driving the Warthog or doing any number of things with Natal.”

Full thing through the link.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Cockpitview vind ik goed zoals hij is. Als je gewoon in een auto rijdt zie je ook nauwelijks het interieur.

8. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Maar in het echt zit je ook niet als een oud mannetje met je neus tegen de voorruit gedrukt, het moet wel flexibel blijven. Eigenlijk moet je de camera ook in het midden van de auto kunnen plaatsen en dan je hand over het stuur leggen want dat is vetcoolstoersjonnie. Not :D

Laatst bewerkt: 6 jun 2009
  9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Maar coureurs zitten ook niet in de ligtstand in de auto, met een polsje over hun honda stuurtje en de ander in de raam geleund, lekker naar de uitlaat luisteren :p.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    - Is jammer genoeg in elke race zo denk ik. De cockpit-view reageert gewoon niet licht waardoor je naar mijn gevoel gewoon constant in een donker gat zit (vooral in GT5 had ik soms dat gevoel).

- Ben wel benieuwd of de cockpit-view hier speelbaar is. In geen enkele race game buiten GT5:p vond ik die echt speelbaar. In GT5 was echter mijn favoriete view.

11. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ja heb je gelijk in. Gt5 heeft dat zelfde probleem, je moet dicht op het scherm gaan zitten (Lees 42" full hd scherm) om de tellertjes enigszins te zien. Maar ja, wanneer je in een stukje schaduw rijdt is gelijk alles donker binnen de auto, jammer jammer.. Stel je toch voor dat je in het echt geen tellers meer kon lezen wanneer het bewolkt zou zijn :eek:

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Het dashboard moet ook verlicht zijn vind ik .. zodat je het nog steeds kunt lezen

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet alleen datn, maar het zou ook effecten moeten hebben van het licht van de wereld (zon, lichten in een tunnel,...). Kan me niet echt herinneren dat dat in eender welke race game met cockpit-view aanwezig is.

14. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik hoop echt dat er vrij snel een demo komt, de kriebels beginnen nu al.

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De cockpit view in Test drive Unlimeted vond ik anders niet verkeerd,mooi helder en gaf een tof gevoel.Bij PGR 4 viel het wel mee,maar af en toe te donker en je moest gaan tellen in welke gear je zat want je zag het gewoonweg niet met manual shifting.

Maar ik denk dat het in Forza 3 wel verder goed te doen zal zijn,voor de echte mooie details zullen we moeten wachten op Forza 4 die toch pas op de nieuwe X doos komt.:D

Anyway deze game kan ook echt de eerste worden die ik echt veel zal spelen met de cockpit view als standaard view,raak al helemaal in de mood als ik dat zo zie.;)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het nadeel van cockpitview vind ik vaak is dat je niet in een realistische stand zit. Je ziet vaak het hele stuur en een arm. Maar in het echt kijk je over je stuur heen en moet je eigenlijk alleen de bovenkant zien en een stukje naar beneden voor de tellers. Dus ik hoop dat je dan de view of field kan aanpassen in Forza, want dan zal ik alleen in cockpitview rijden, anders wordt het weer Hood cam.

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik rij gewoon vaak dat de camera achter de auto zit (verste stand) zo zie je tenminste ook nog die geile bak waarin je rijdt

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook altijd de camera achter de auto, om precies dezelfde reden als jou. ;)

19. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Gelukkig zit de Nordschleife er weer in, vind het ook leuk om gewoon rustig te cruisen over de Nordschleife, vooral straks met dashboard view. Het lange stuk gebruik ik vaak online om te dragracen, of om auto's tegen elkaar te vergelijken zoals de M3 e46 en de M3 e92, blijft leuk.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    ^^ Er zit nu ook een aparte drag race strip bij. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina