1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Racen met een controller vind ik helemaal niks.

2. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Kan, is voor iedereen persoonlijk natuurlijk. Ik heb het wel even gedaan, maar met een controller kan ik een auto beter corrigeren dan met een stuurtje. Ik moet erbij zeggen, dat ik nooit echt met een stuurtje zoals de g25 heb gespeelt.

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat komt omdat het met een controller makkelijker is omdat je sneller uiterst links en rechts kan sturen.

Ik ben behoorlijk tevreden met mn Microsoft wireless wheel, de force feedback is toch echt goed.

De Fanatec heb je al voor €330 exl 10 euro verzendkosten. Dan heb je wel de gewone pedals maar wel met clutch.
    http://www.fanatec.de/webshop/new_e...id=60&osCsid=4e2f54b51f53546e1012913640188d96
    Met die handige wheel stand zal ik ongeveer op 440 uitkomen, niet weinig nee. Maar het lijkt me toch wel erg leuk om met koppeling en handgeschakelde 6 bak te racen ipv dat ik altijd de flippers gebruik.

Laatst bewerkt: 7 jun 2009
  4. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Rennsport Wheelstand sinds 'n week of 2 en ik kan je zeggen dat het die 100 Euro dubbel en dik waard is. Hij is zelfs nog steviger dan ik me had voorgesteld van te voren. Het is echt 'n solide wheelstand , weegt net geen 10 kilo, de enige speling die je voelt is de speling van het stuur. En binnen 10 sec. opgezet en weer opgeborgen. Alleen maar even in of uitklappen.

Jammer dat de leveringsdatum van het Fanatec-stuurtje weer verschoven is naar September, zou hem deze maand eigenlijk krijgen maar daarvoor krijg ik wel weer FM3 gratis thuis gestuurd zodra die uit is. :)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Stuurtjes wtf? Echt, geef mij maar een controller. Damn, niet in nog geen 330 of 480 jaar dat ik dat bedrag voor een stuurtje over heb of wat dan ook als randartikel voor games. Pff, controller is my friend. ;):)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Overdrijven is ook een vak.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil je niet onderbreken, maar over die prijs denk ik precies hetzelfde. ;):)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd ze zijn te duur. Maar met een stuurtje rijdt 2 a 3 seconder sneller.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je ermee overweg kan uiteraard. Ik geloof je graag, gun je die 3 seconden met alle plezier. Ik ben alleen zo de controllers gewend dat ik niet meer zonder kan. ;):9

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat dacht ik vroeger ook. ;)

11. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En nu wil ik screenshots en meer filmpjes :cool:

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, maar uiteindelijk gaat het om gamen. Zal je een voorbeeld geven:

Een collega van mij zei laatste dat die geen World of Warcraft meer wilde spelen omdat hij het te makkelijk vond. Hier gaat het voor mij persoonlijk al fout. Ik speel games om te ontspannen, niet als een soort uitdaging. In het echte leven heb je al genoeg uitdaging en daar hoeft van mij in mijn vrije tijd niet meer bij. Hoewel je dus met dat stuurtje sneller kan zijn, zou het voor mij juist een uitdaging zijn die ik liever niet zoek.

Als ik een uitdaging wil, dan spring ik 17 september boven Arnhem wel uit een vliegtuig. In games hoeft dat niet, die zijn voor mij puur om te relaxen.

Je moet uiteindelijk zelf bekijken wat je het leukste vind. ;):9

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, ik vind het ook wel über om na weet ik hoeveel maal slaag gekregen te hebben, Ninja Gaiden op Master Ninja uit te spelen. 8)

14. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Jij of iedereen? Want het geld zowiezo niet voor iedereen.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als er geen uitdaging in een game zit, dan wordt het hersenloos vermaak. Voor je het weet zit je dan 2 uur op knopjes te drukken zonder iets te realiseren.. Maarja, als jij dat vermakelijk vind, moet je vooral Oblivion op het makkelijkste niveau spelen. IMO mis je gewoon wat game ervaring zonder een game op minimaal Normal uit te spelen. Ik kies vaak voor Hard.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest eigenlijk "ik" tussen staan. :)

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er misschien al een voorlopige carlist beschikbaar?

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Gamen in inderdaad ontspanning,alleen is het wel zo dat een game uitdagend moet zijn want dat is wat je van een game als Forza dan ook verwacht.World of warcraft speel ikzelf helemaal niet meer,Guildwars ook geeneens meer.Beide zijn toffe spellen maar kosten teveel tijd met name WOW,waar inderdaad een 'verplichting' komt om je verder op te moeten levelen en dat is gewoon niet leuk vind ik dan weer.In een single player RPG speel je dan ook op levels natuurlijk,maar aangezien de wereld daar stilstaat als je zelf niet meer speelt kun je het gewoon weer opakken op het moment als jij dat wilt.

Racegames speel ik al standaard op de moeilijkste graad,anders is er voor mij geen uitdaging.In Forza houd ik ervan om tijden neer te zetten en mezelf uit te dagen door een minder snelle wagen inelkaar te zetten dan de ander en daar proberen om mee te winnen.In tijdritten vin ik het tof om een standaard bak gewoon tot het uiterste te pushen,nog iets sneller door die hairpin,nog even wat meer gas in die laatste chicane en dat soort.Als ik zin heb om even hersenloos door een stad te schieten in een overpowerede bak,met hordes politie achter je aan dan speel ik wel een NFS Undercover ofzo.

Uitdaging in een game moet er zeker zijn,dat draagt bij aan de funfactor van een game.Er is wel zoiets als een verschil tussen uitdaging en frustratie,hoe een game inelkaar is gezet.En dat zijn voor mij dus MMO's in bijzonder,neem bijvoorbeel Unreal 2 voor de gewone X box.Een moeilijke game,maar het was juist de uitdaging om daar jezelf te pushen waardoor het leuk werd.Ninja Gaiden net zo,geweldige game met name de eerste waar die moeilijkheidsgraad dan perfect past.;):b:

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had Vrijdag nog een race. Lang gevecht gehad met iemand anders echt op het randje met versleten banden en ik moest had werken. Maar ik zat wel met een grote big smile te spelen dus het is dus verschillend per persoon waar je de lol uit haalt.

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    geen uitdaging is voor mij gelijk aan saai.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina