1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat is echt, meen ik serieus, het allereerste wat ik test. Het schademodel en zit die niet in een game, dan test ik of die niet zo buitenaards stuitert zoals in de GT serie. Ooit een wagen tot 600 KM opgevoerd zien en vervolgens met dezelfde snelheid echt letterlijk 20 keer de ronde in zien gaan. Gewoon niet leuk. ;):mad:

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Denk niet dat Forza 3 bij GH komt.. Ik koop hem gewoon op de release dag in de winkel!

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yup :) Ik betaal wel een tientje meer, dat verdienen ze wel bij Turn 10.

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben ook wel bereid meer te betalen, maar ik wil zeker de limited edition versie dus dat scheelt al gauw 20 euro denk ik maargoed. Gamehubs heeft ook wel grote titels hoor dus wie weet

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het ligt niet aan de titel, maar aan de uitgever, MS is altijd region protected.

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar zit wat in, welja, dan wachten we af

8. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat tientje komt niet bij Turn 10 uit, maar bij die winkel of één van de vele tussenschakels.

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    oeh die LE is wel sweet. Ik hoop eigenlijk dat deze ook hier komt in NL

10. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    uitlaat vlammen.

In alle filmjes zie ik bij geen enkele auto's uitlaatvlammen bij terugschakelen.
    Ik hoop dat dit nog wordt toegevoegd. Want waarom kan dit wel bij GTR en GRID b.v.
    Maakt het net wat beter af.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is vast niet de echte boxart:+

12. JeePee

JeePee Guest

Erm? Hoe vaak heb jij vlammen als je terugschakelt? In een dikke WRC of Group N auto met ALS op de turbo hoor je dit inderdaad telkens te hebben, maar in die gewone raceauto's komt het zelden voor hoor. DTM auto's willen zo nu en dan ook wel eens een vlammetje slaan, maar als het in het echt net zo vaak gebeurd als in GRID ofzo, dan ligt na 10 KM je uitlaat er onder uit.

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    neemt niet weg dat ie supervet is :p

en het zou kunnen toch?

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Dat is zeker waar, bedoel het ziet er gaaf uit maar niet altijd logisch nee. Bij PGR4 vind ik dat zelfs te fake uitzien, als je bijvoorbeeld met die Koeninsssssseg rijd zoals Topgear deze noemt.

Dan nog over het stilleven waar ik een pagina terug over las, tja kijk ik vind het leven in GT4 en nu bij de nieuwe trailers van GT5 met lopende luitjes en overvliegende Red Arrows ook tof, maarja dat is Forza gewoon niet. Misschien in de toekomst met de nieuwe consoles dat het dan wel misschien kan komen, maar ik heb voor Forza liever dat men zich consentreerd op de gehele gameplay zelf.

En daarbij vergeet ook niet wat in Forza allemaal mogenlijk is met wat je met de wagens kunt doen, dat is al een prestatie op zichzelf. Nee voor die levende elementen speel ik GT wel met de pitcrew, en de rally stages. In PGR 2 zaten ook vogeltjes die overvlogen en kranten die in het rond met de wind meevlogen, dat zat ook niet in de nieuwe delen en ik heb daar nog niemand over horen zeuren.;)

15. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    dat komt dan vaker voor dan je denkt. Zag toevallig het toevallig nog in dit filmpje gisteren. @0:37

Lamborghini Murciélago LP 670-4 SV (zonder turbo...)

En Gran Turismo 4 had al vlammen in de uitlaat. Dus dan kan het toch niet heel veel vragen van de grafische engine tegenwoordig...

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft niks te maken of die het grafisch aankan maar of het realistisch is. En zo vaak komt het niet voor omdat zoals JeePee al zei knal je de uitlaat eronder uit.

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nee, kijk maar wat er staat in het klein wazige onderaan:

NOT FINAL BOX ART kan ik er van maken ;)

18. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet, ik heb Gears, Fable, Halo Wars allemaal bij Gamehubs gehaald.
    EA is region protected, MS niet, dus Forza zal wel bij Gamehubs komen.

19. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, EA is volgens mij de enige van de grotere publishers die regio protected is, MS daarintegen is wel te importeren. Had zelf ook alle games die hierboven vermeld staan bij GH gehaald.(behalve gears, die had ik bij Bart smit met kortingsbonnen gekocht:lol:)

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    aha dat zie ik nu pas, maarja op de uiteindelijke cover staat waarschijnlijk geen regel met 'not final box art'. dus het kan nog ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina