We moeten gewoon allen TOCA 2 in onze playstation/pc stoppen en deze gaan spelen 20+ auto's gek! Ik ben bang dat dankzij Turn10 meer de neiging heeft gekregen een "flashy" game te maken dan zich daadwerkelijk te storten op de sim in de game. (hoop dat ik het mis heb) Maar na al deze (het moet gezegd worden) prachtige pics en super coole filmpjes kan ik er gewoon niets aan doen dit gevoel te houden. Een beetje showy komt het over bij mij, stoere drift acties, mooie omgevingen, dikke paints en super graphics.
Ik ben bang dat ze het spoor en beetje kwijt zijn geraakt en nu gewoon een massa community game willen maken inplaats van een goede sim. Door alles erin te stoppen wat FM2 niet had en meer. Niet denkend aan de echt belangrijke dingen zoals, handeling, online mogelijkheden, realistische schademodellen. Dat soort dingen maken voor mij een game echt een sim. Heel dat driften boeit mij geen klap, maar ik weet zeker dat ze hier een groot deel aan hebben besteed, puur omdat de community daar veel tijd instopte.
Mijn conclusie: ze hebben zich laten afleiden door hun community en hierdoor de game anders gemaakt dan oorspronkelijk de bedoeling was. Iets wat soms goed is, maar nu voor die-hard sim-zoekers een afknapper is.
Ik wil de game niet afdoen als slecht met deze post! Integendeel, de game zal waarschijnlijk ontzettend vet gaan worden, alleen niet op de manier die ik mij heb voorgesteld, en ik denk veel met mij.
*al de boven geschreven info is puur gebaseerd op meningen, opgedaan door eerder gereleasde info en gamepics. Don't shoot me if i'm wrong. i'll buy the game anyway. Ik wil gewoon een goede discussie starten.
Laatst bewerkt: 12 jun 2009