Kijk GT 5 moet nog komen.
Wanneer die komt, Dat weet niemand.
Tot die tijd is Forza 3 een prima zoethoudertje voor je.
Turn 10 heeft nu eenmaal niet de vrijheid die de mensen van Pholyphony hebben als het gaat om ontwikkeltijd en het toevoegen van dingen als dag/nacht cyclus en weerseffecten.
Turn 10 zal die dingen eruit moeten laten wegens tijdsdruk.
Pholyphony hoeft dat niet.
Resultaat: Turn 10 zegt de beste console racesim te worden en wij betwijfelen het.
En Pholyphony heeft alle tijd om daadwerkelijk de beste console race sim neer te zetten. (Maar of ze dat ook doen is nog maar afwachten.)
En dan kunnen we nu wel zeiken dat we in Forza 3 geen 24 uur van Le Mans kunnen rijden omdat je geen klapbanden kan krijgen en er geen nacht en weer is.
Maar ik GT 4 zat dat ook niet en daar kon je ook de 24 uur van Le Mans rijden, En daar heb ik nog nooit iemand over horen zeiken.
-----
Even wat anders nog, Weet iemand mischien waar ik morgen de Le Mans Legends race Live kan kijken?
-----------
Nee die zitten er niet in (Las ik ergens, Maar weet niet meer waar.)
Schijnt dat ze (Ondanks dat ze de code van de PGR serie bezitten) moeite hebben met het realistisch weergeven van de schokdempers enzo en dat ze dat in verband met tijdsdruk niet meer in deze forza kunnen stoppen.
In Forza 4 zullen ze waarschijnlijk wel erin zitten, Maar daar hebben we nu uiteraard niets aan.
Laatst bewerkt: 13 jun 2009