1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De hele topic wordt een beetje verpest door dat gezwam over het schademodel en realisme.. IMO

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het idee van tijdsdruk is dat je niet uit kunt/mag stellen.

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Screenshots van LE mans zien er tof uit. Ben erg benieuwd naar het snelheidsgevoel op die lange rechte stukken. Enige wat ik toch jammer vind is dat je maar 8 auto's op het circuit hebt.

Bij le mans denk ik toch altijd aan die snellere klasses die hordes GT2's etc voorbij schieten...

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Maar het is doodzonde als er daardoor features verloren gaan die daadwerkelijk wat aan de game toevoegen. (dag/nacht bijvoorbeeld) Ik heb dan ook liever dat ze de game wat uitstellen, ik vermaak me tot die tijd wel met forza 2 ;)

5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hoe kan een topic verpest worden door een discussie, is een topc daarvoor niet bedoeld? Of moeten we allemaal FM3 de hemel in prijzen? Saai topic wordt dat dan.

6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Liever een grote update dan :eek:

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die mening mag je hebben, maar Forza als serie is nu eenmaal een sim bedoelde game en dan horen die dingen er gewoon bij.. IMO

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Over die nacht evenementen nog even, In Forza 1 zaten deze ook al maar hebben helaas het licht niet gezien in FM2 wat ik best vreemd vond. Dat Shipyards level heb ik best vaak gereden, en ik ben dan nog niet eens zo'n avond racer. Maar als ik zou moeten kiezen uit meer Circuits en nog meer verfijningen, ja dan kies ik daarvoor.

De weerseffecten had ik stiekem ook op gehoopt, maar nu verwachte ik daar niet teveel van. Inderdaad kan men in GT meer tijd in de game stoppen, die luxe hebben de makers van Forza niet dat kan ik snappen. Wat het schade model betreft, prima zo het hoeven voor mij gaan NFS Pro street alike crashes te gaan worden.

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vind wel dat je tegenwoordig te snel al in hele goede auto's rijdt. In mijn herinnering van vroeger op Gran Turisme op de ps1, dat je begon in een langzame auto waar je met moeite 1 na laatste werd.

Na meerdere races had je dan geld voor een uitlaatje, waarna je meteen merkte dat de auto iets harder liep en klonk. Met deze auto werd je met moeite 4-5de en na meerdere lange races kon je wat betere banden kopen etc etc.

Met de huidige games heb je in no-time een geweldige bak onder je kont. Maar misschien laat mn geheugen me in de steek en kon ik toen voor geen meter rijden waardoor ik er zo lang over deed. :+

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Kijk,daar zit wat in! Weet nog goed hoe ik in GT2 toen zo hard had gewerkt om mijn ubervette Aston Martin DB 6 geloof ik helemaal op en top te krijgen. Dat geluid wat die produceerde vergeet ik nooit meer, echt helemaal super was dat!:thumbs:

Wat ik herinner was het prijzengeld iets lager dan wat je nu al snel krijgt, en upgrades waren erg duur te noemen in de GT games van toen. De race elementen waren ook meer complex, een tweede of derde plek behalen was al een prestatie. In die zin is het allemaal wat meer vergevings gezinder geworden, en mis ik nu ook die hechte band wat je toen met die wagens had omdat je er werkelijk zo hard voor gepushed had om die helemaal te upgraden.;)

11. AnklyosoR

AnklyosoR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ziet er mooi uit \o/, nu nog tot oktober volhouden!

Helaas dat er weer volledig met assists gereden wordt (hoop ik toch), das dan wel weer jammer.
    Maar het gaat volgens mij ook vooral om de baan en die is mooi zoals altijd! :p

13. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Vet, hoop alleen dat ze aan die views niks veranderen, ik rijd chase view (van achter gezien) en dat is in bijv GT5 belabberd omdat de camera gewoon loodrecht achter de auto blijft en bij forza 2 was dat niet zo maar draaide de camera gewoon mee, als dat nog maar zo is ;)

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er grafisch goed uit. de baan lijkt ook wat realistischer, wat breder dan in forza2. het ziet er nu echt uit dat je met 3-4 auto's naast elkaar kunt staan.
    de manier van rijden lijkt eigenlijk precies hetzelfde als in forza2, zo te zien.
    nu maar hopen dat het stuur een goede feeling heeft.

15. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jammer dat ze alleen bumper view laten zien, zo zie je de hele auto niet :'-(

16. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er word juist zonder assist gereden en dat verbaasde me in het begin tot ik zag wie er achter het stuur zat. Die weet hoe het daar in het echt er aan toe gaat, die heeft verschillende malen de 24H van Le mans gereden. ;) En staat niet heel toevallig op Pole vandaag.

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  17. Foetsj

Foetsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hah, ik weet nog wel dat ik in GT3 een Corvette had, waarmee ik heel veel races won. Maar in mijn enthousiasme kocht in een toerenbegrenser, en ben er nooit meer achter gekomen hoe ik die kon verwijderen.. Ach, ik was pas 8 :9

Even nog over Forza 3. Er komen 100 circuits in, niet waar?! Is dat niet een beetje.. uhm.. overdreven? Ik heb liever minder circuits, die ik in perfectie beheers, dan dat ik er 100 heb, waar ik er maar 45 van ken.

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Turn10 kennende zal het 15 circuits betreffen met verschillende varianten daarop. Lijkt mij sterk dat ze werkelijk 100 unieke circuits op een schijf weten te planten.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Le Mans ziet er echt geweldig uit! Can't wait! :cool:

20. Foetsj

Foetsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat hij ook uitkomt op 2 DVD's ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina