1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Het is wel handig, maar je hoeft het niet te gebruiken hé :)

Ehehe toch nog maar even le mans volgen nu mijn proefperiode van Ziggo nog werkt :p

Laatst bewerkt: 13 jun 2009
  2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik krijg er nu wel zin in. Vanmiddag Forza 2 zitten spelen, nu Le Mans op tv :) Laat die game maar komen!

3. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik heb ook wel zin in FM3, ben weer toe aan forza :D

4. Foetsj

Foetsj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten er ook weerseffecten in Forza? Lijkt me echt geweldig om met veranderende weerseffecten een Endurance race te rijden, alleen bij het idee al .. :9

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, geen weerseffecten en geen nacht races.

6. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk filmpje.

maar die man begint op een gegeven moment wel irritant te worden met zijn pr praatje:

in forza2 hadden we het suggested line system...now it has been used in many other racegames.
    in forza3 we have the automatic brake system...(hij suggereert dat zij de bedenkers ervan zijn en dat dat straks in andere racegames ook komt.
    in spellen uit 2003 bestond dat al....)

7. JeePee

JeePee Guest

Hehe, Grand Prix 1 had dat al 8)

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Misschien werkt het anders :p, het maakt mij iig niet veel uit. Geen assists ftw :)

9. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Quote mezelf even:

Zie filmpje paar post boven deze.

Geen Playstation reclame en maar gewoon niets en een heel klein logo op de middelste bandenstapel.

10. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    En dat one button racing was ook al in rfactor toch, ik kan me herinneren dat de opties het toe lieten om alleen maar gas te hoeven geven. Sturen en remmen en alles ging automatisch, dus dat was er ook al eerder. :+

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik las ook ergens geen pitstops. Bedoelen ze daarmee dat je gewoon 50 rondjes zonder te pitten kan doen? Of dat je zeg maar alleen de pit in kan rijden zonder verder opties zoals dat bij Forza 2 het geval was?

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Endurance Races zullen echt wel pitstops bevatten zoals in Forza 2. Maar geen geanimeerde pitstops.

13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat zou nou een simpele, leuke toevoeging geweest zijn in forza3?
    juist! de pitstops.
    maak gewoon een pitcrew en laat de speler de hoeveelheid brandstof kiezen die hij met de start meeneemt en laat hem keizen hoeveel liter hij erbij getankt wil hebben bij een pitstop.

hoeveel moeite kan dat zijn....

voor mijn part concentreren ze zich daar op en op wat vernieuwing van de circuits en verbetering van de physics in plaats van om 400 auto's in een racegame te stoppen...

kwaliteit boven kwantiteit.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ik ken oude racegames wat je een geanimeerde pitstops had, ik heb nooit begrepen waarom ontwikkelaars het er tegenwoordig uitlaten.

15. JeePee

JeePee Guest

Inderdaad. Ik weet nog dat ik met Grand Prix 2, of 3, m'n hele pitcrew kon aanpassen aan de kleuren van m'n team enzo. Toen stonden er gewoon 20 man je op te wachten. Waarom kan dit meer dan 10 jaar later niet in een game die the best of the best wil zijn?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat mainstream gamers daar helemaal niet op zitten te wachten. Die willen op start drukken en spelen helaas...

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat boeit het nu of je elke keer dat je de pitstraat inrijdt zo'n standaard animatie ziet met een paar huppelende mannetjes of niet. Een keer leuk en daarna ga je je irriteren omdat er steeds hetzelfde te zien valt.. Ben blij dat het er niet in lijkt te zitten en ze hun tijd aan andere dingen bestede. :p

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  19. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    vind het nogal een rare trailer vanop de E3, ze zitten zo wat doorheen te rijden, de incar view ziet er wel chique uit, de omgeving vind ik ook al wat leuker dan gewoon een track die afgezet is. :)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De trailer is om de video-editor te showen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina