1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Dat gebeurde niet op het oude circuit hoor. Gewoon op 't nieuwe. De auto's van nu gaan mét chicanes niet eens zo veel langzamer dan vroeger zónder chicanes.
     
  2. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Klopt, dit jaar is er zo ook nog 1 afgevlogen tijdens te trainingen volgens mij. In een Peugeot, Marc Gené als het goed is.

    Maar mij lijkt het oude circuit van Monza ook wel een leuke toevoeging. Met echt van die scheve bochten.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Release Datum en info
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    De game is nog niet eens uit en ze beginnen al over betaalde content. Echt, waar gaat het heen met alle games. :'-(
     
  5. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    kredietcrisis, er moet wat terugverdiend worden:)
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt me allemaal als onzin in de oren.. ook dat hele 2 DVD's, 400 autos en 100 banen gerucht geloof ik niet, hoe gaan ze dat voor elkaar krijgen binnen zo'n korte periode? 100 banen, ik bedoel komop zeg.

    Laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke cockpit view maken die tegenwoordig elke race game heeft sinds 2 jaar geleden, het staat zelfs als preset view in de xbox system settings, het zou toch echt zonde en dom zijn als ze deze view weeerr niet in hun game stoppen.

    Dan maar wat minder autos en banen ;)
     
  7. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ze mogen in deel3 wel wat meer sensatie inbouwen. forza 2 toonde allemaal zo statisch wat betreft omgevingen. misschien steden of circuits door mooie (berg)omgevingen.

    voor de rest ook eens wat andere circuits. Ik ben Maple valley, New York, het grauwe silverstone en Tsukuba helemaal zat.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idd, sneu is dat. Sommige games liggen nog niet eens in de winkel of er is al content voor....
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Mijn nostalgie rit brengt me weer bij Forza 2,blijft leuk om te spelen in de arcade mode.

    Er zijn wel punten die ik graag nog verbeterd wil zien buiten het racen om,de besticker mogelijkheid mag iets meer verzorging en stijl krijgen,zoals een soort werktafel waar je ze op kunt maken ala de oude Rage racer.En dat je dan van daaruit de stickers op de wagens kunt plaatsen,of dat ze er een soort optie van maken hoe je wilt werken.Want op zo'n tafel krijg je de vormen beter in perspectief,en daarbij worden in real life de stickers ook zo opgebracht tenzij je echt gaat painten op de auto.

    Wat ik me ook afvraag,of je in FM 3 je bestickering allemaal kunt meenemen?Want dat zal wel zonde zijn,als je al dat werk weer opnieuw moet gaan doen.
     
  10. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk officieel circuit zouden jullie in Forza 3 willen zien dan?

    Zelf denk ik aan Brands Hatch.
     
  11. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Bathurst en Vallelunga zouden mij blij maken.

    Wat moeten we hier van denken? Zij een track aan het (na)maken die langs het water ligt, zoals bijv. Monaco, of wordt de opvolger van FM2 misschien zelfs een powerboat-game?
    http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass131.htm
     
  12. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Watersport.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ze nou aan het ouwehoeren?

    Che had al eens op neogaf gepost dat hun volgend project iets met speciale voertuigen zou zijn.. iedereen dacht toendertijd dat het over motorfietsen in PGR5 ging, want het gerucht ging toen dat Turn10 de PGR franchise zou overnemen.

    Maar nu dit?..

    :confused:
     
  14. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik moet zeggen dat ik die reports op forzamotorsport.net al zeker een jaar niet meer interessant vind. Gaat alleen maar over paintjobs etc..
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=11886641&postcount=12614

    http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=12821571&postcount=60

    http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass130.htm

    Klinkt als een hele lange voordurende grap om ons constant op een verkeerde voet te zetten..
     
  16. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    dat denk ik ook. maar vooral hoop ik het!
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Filmpje is al verwijderd... :mad:
     
  19. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje jammer..
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als we de berichten moeten geloven was er enkel een gedeeltelijk logo van Forza 3 beschikbaar. We hebben dus niets gemist en het feit dat andere mensen het gezien hebben is in dit geval al meer dan genoeg.

    Maar voor de geinteresseerde:
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina