1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk weer is wat nieuws over forza 2 :cool:
     
  2. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Forza 3

    Ik heb de eerste 2 delen gemist, dus als het wat word dan haal ik hem waarschijnlijk ook.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Forza 1 vond ik uber,deel 2 vind ikzelf minder maar een goed spel verder.Alleen hoop ik wel dat je de bestickering kunt meenemen,van deel 2 die je daar hebt gemaakt.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    [​IMG]

    Bron: Insidegamer
     
  5. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Haha,die vind ik goed!:)Nou luitjes,ben benieuwd welke speedboten erin komen.:lol:
     
  6. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon gepost door een user op het forum hoor, niet door Turn 10.
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook nergens op slaan ofzo, zeker niet grappig, maarja
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Stelt het nog iets voor wat ik niet inzie?
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Om terug te komen op enkele posts in het Forza 2 topic, het enige dat Forza 3 voor mij hoeft te doen is méér parcours en een dashboardview. Dan ben ik meer dan tevreden. Graphics update is mooi meegenomen.
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Regen zou ook wel leuk zijn.O-)
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Best flauw dat die kerel in meerdere pitposts schreef hoe vet die nieuwe photo-mode is en hoe mooi het er allemaal wel niet uitziet, maar ons nog steeds niks laat zien...
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    grafics hoeft van mij niet eens zoveel beter, kan ook niet :)
    weersomstandigheden zou idd leuk zijn en cockpitview is natuurlijk een vereiste, die moet er wel inkomen. verder niet alleen meer banen maar ook weer een hoop nieuwe, heb geen zin in dezelfde. nu ik het daar over heb, moet natuurlijk de nurburging er win in komen, maar dan niet zo smal en ook niet alleen de Nordschleiffe maar ook F1 circuit enzo.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nordschleiffe vind ik wel een geweldige baan. Die tijdrace heb ik zo vaak opnieuw moeten doen. :+ En de genoemde weerseffecten zouden het voor mij afmaken!
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De Nordschleife is echt heel erg mooi vind ik,je hebt nog zo'n parcour waar ik even de naam niet van weet maar ook heel mooi uitziet.Op de langste versie daarvan krijg je in de laatste bocht zo'n brug met al die palmbomen op een rij,prachtig!

    Graphics zijn dus goed zo voor mij ook,wel zou het interessant worden als je de parcouren op tijdstippen en of seizoenen kunt racen zodat je het verschil gaat merken met banden op vochtige tracks en dergelijken.En verder hoop ik op de terugkeer van de Fujimi Kaido,eventueel Shipyards zou leuk zijn en Rio vanuit ook de eerste FM game.En pitmannetjes mogen ook wel,maar is geen vereiste alleen zou het wel leuk zijn voor Photomode momenten maar ja dat zijn weer randzaken.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2009
  15. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, het zou gewoon mooi zijn als de Forza3 singleplayer meer is dan alleen maar circuitraces waarin je 1ste moet worden. point to point en drag zijn zou idd wel weer leuk zijn, dit was ook vet in Forza1. De lengte van de single player was wel goed, maar er moet meer variatie in. Misschien ook iets meer uitdaging qua het behalen van auto's.
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vind ik ook,ze zouden bijvoorbeeld een heuze race kalender kunnen maken ala de PGR4 methode maar dan wel beter en verfijnder inelkaar gezet.Niet dat je abrubt van event naar event gaat,maar dat je ook echt kwalificatie ronden mag afleggen en alles een mooi geheel krijgt.Grappig was bijvoorbeeld dat in FM1 die proving grounds daar al ook inzat maar eigenlijk pas voor later van belang werd,terwijl je in deel 2 al direkt daar begon.
     
  17. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Nordschleife is fantastisch :) Is eigenlijk ook het enige wat ik nog speel, mede omdat ik aan het oefenen ben voor het echte werk (ga er eind mei rijden). Grafisch mag deel 3 van mij ook wel beter worden. Deel 2 is mooi, maar ze kunnen er ongetwijfeld nog wel meer uit halen (uit de 360). Plus cokcpitview zou mooi zijn.
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kwalificatie hoeft van mij niet. proving grounds hadden ze in deel 2 leuk gedaan vond ik, ik houd nog steeds van de hele King Cobra.
     
  19. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze le mans er in moet maken. Eigenlijk mogen ze van mij een hele game alleen maar over le mans maken (ook de andere race's uit de le mans series bijv 1000km van monza). En regen mogen ze er ook wel in stoppen. en dan het liefst zoals je dat met gp games had dat de baan ook opdroogd enzo. OOk zo het leuk zijn dat je de pits in kan rijden en ook een echt team ziet staan.
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wat ik goed vond in de eerste Forza is dat die test track echt grimmig overkwam,als een bruut oorlogsgebied waar je de geschiedenis van kon bemerken.Bij deel 2 is het dan een meer vrolijker parcour geworden,en dat vond ik net weer minder.

    Wel hoop ik dat Forza blijft zoals het is,en hoop ik niet dat de makers zich teveel gaan aantrekken van gamers die zoveel aan te merken hadden.Er zijn toen wat screens uitgelekt van de mogelijke ingame stijl,en dat vond ik op zich wel mooi maar een beetje urban achtig.Hoop niet dat Forza 3 zo'n te overhippe game gaat worden,al was er wel sprake van driftmodes geloof ik wat op zich wel cool klinkt maar het is niet te hopen dat het zo'n NFS uitstraling krijgt haha.:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina