Ik rij niet veel in R1 Classe eigenlijk. Ik heb alleen met de Acura #66 Ferran Mortorsports ARX-02a zo'n 200 km ofzo gereden volgens mij. Ook audi en een aantal anderen, maar heel weinig. Dus ik weet niet welke R1 Auto het leukst is ofzo.
Wat een kuttrack, en kutauto. Mijn beste tijd was 3:45(nog wat), met zware uitroeptekens. Hopelijk gaat het volgende keer wat beter.+TCS
Net met TCS gereden, de eerste 2 keer was mn ghost zonder TCS sneller haha Maar dan ben je gewend om rustig te rijden en rustig gas te geven als je uit de bocht gaat maar met TCS kan je gewoon knallen.
Leer zelf schakelen. Daar kun je je tijden mee verbeteren. De automaat zet de wagen soms al in de volgende versnelling, terwijl dat vaak niet praktisch is, vooral op een track als deze met stukken die omhoog gaan.!
Nice dat je meedoet Aan jullie wel het verzoek om tijden in het juist format te posten. Dat scheelt enorm veel tijd in het updaten van de OP HTML: [table] [tr][td]Naam[/td][td]Tijd[/td][td]Transmissie[/td][td]Manual Clutch[/td][td]Assists[/td][/tr] [/table]
Naam KoelebobesTijd 3,27,690Transmissie AutomaatAssists TCS 3 x achter elkaar IK MOET DIE 3,26 verbreken XD
Naam koelebobesTijd 3,25,016Transmissie AutomaatNVTAssists ABS,TCS Als ik hun assists gebruik voelt het alsof ik rij met autobrake
Misschien als volgende: Ferrari Enzo, Nürburgring Nordschleife. Gewoon de hele ronde. Edit: het is misschien ook een idee om degene die de eerste tijd heeft de volgende auto+track te laten kiezen. Maar dat die niet 2x achter elkaar mag kiezen.
Wat ook een idee is om de officiële Forza timetrials te gaan rijden. Dat zijn vaak best leuke auto-baan combinaties. Deze zitten alleen een beetje verstopt in het spel (leaderboards->Time Trial)
Is het niet leuk om een keer met z'n alle te gelijk te gaan racen. Dan maken we een lobby aan. Collisions uit voor het geval dat... En dan tegelijk over de baan tijden neer zetten. Met Nordschleife heeft dat geen nut natuurlijk, want als je elkaar kwijt bent, ben je elkaar kwijt, maar met korte tracks kan het.
Heeft er iemand zin om vanavond lekker te ragge op circuits ? ik ga nu voor het eerst live kopen denk ik Of natuurlijk nu