1 rondje Nurburgring ben je zo 8 minuten verder.... Is dat nog leuk als je ronde na ronde je tijd wilt verbeteren? Je begint nl. niet met een flying lap. Nurburgring is gaaf, maar voor een timetrial zou ik 'm als buitenstaander skippen. Ik hou het op de combi van Flavourlicious en mezelf, ofwel een R1 (Porsche Pynschke ofzoiets) op Catalunya als voorstel voor komende week
Op zich prima, maar aub geen R1 dan. R3 is dan imo rap genoeg op de smalle ring. F1 wordt er niet voor niets meer gereden
Nieuwe tijd: NaamTijdTransmissieManual ClutchAssists LocKuM03:11:892ManualNeeTCS Aan de tijd van Mazda kom ik niet ondanks dat ik bijna 3 seconden van m'n vorige tijd af wist te halen
3:11.xxx is gewoon een serieus snelle tijd. 3 seconden verschil op meer dan 3 minuten zit hem in kleine nuances. Heb je het met de ghost geprobeerd?
Met m'n eigen ghost, replay van jou 3x ofzo bekeken, kijken waar ik de fout in ging. De reden dat ik m'n eigen ghost doe is omdat ik dan nog precies weet waar de auto nog grip had, of ik net wat harder over een hobbel kan, waar ik het gas los kan laten etc etc. Bij jou kon ik voornamelijk alleen de lijn eruit halen, welke trouwens behoorlijk had geholpen Ik kon bij jouw replay ook niet de HUD aanzetten, althans kon het nergens vinden, dus zag je snelheid en versnelling bijvoorbeeld niet. Ik kan nu wel een hele waslijst maken van punten op de baan hoe en wat ik daar precies moet doen, zoals je zei bij echt snelle tijden zit het hem in de nuances.
Challenge voor morgen staat er al bij. Tijden kunnen, zoals altijd, tot 24:00 gepost worden LocKuM03:11:892ManualNeeTCS En dat geupdate Nice hoor
Mag ik vragen wie hier met een controller racen? Dan kan ik mijn controller-tijden daar een beetje mee vergelijken.