Volgens mij is er helemaal nog geen nieuwe challenge geplaatst?? How about Bugatti Veyron @ Le Mans Old Mulsane
Heb deze week veel tijd Ga vandaag nog even op Catalunya rijden. Heb 1.32.9xx als legale tijd en 1.32.4xx al illegale tijd.
1.32.335 gereden, maar met de grove overtreding door de curbs in de laatste chicane in de ronde ervoor te raken. FFS, tyf is op joh. 1.32.049 maar nu in dezelfde ronde de chicane verkracht. Gaat lekker zo. 1.32.306 legaal. geertbargeman1.32.306ManualJaABS,TCS
Ik kwam net tot 1.33.147 legaal maar ik moet nog wel een ergens 3 tienden hebben liggen want illegaal kwam ik tot 1.32.8xx. Het valt me op dat deze auto vrij zwaar is qua setup zodat hij relatief langzaam van richting verandert en ook lang door wil in dezelfde richting. ColdzeroNL1.33.147manualneeTC
Kleine update In de startpost is een challenge voor de Nordschleife toegevoegd. Deze challenge is te allen tijde open. Dat betekent dus dat er er tijdens de wekelijkse challenge hiervoor ook tijden gepost kunnen worden.
Het onmogelijke is dan toch gebeurd. Mazda is van de troon gestoten. It's human after all Nieuwe challenge voor deze week staat er weer bij Succes
Aan elke traditie komt een keer een eind:b: Top gereden Geertbargeman. De komende challenge ligt me wel. (Nordschleife idem).
Vooral het feit dat men uit het 1.4tje 135pk weet te persen is verbazingwekkend. Max. koppel al op 1.750 toeren. Vooral in D-stand (DNA-knop in de auto) trekt Bella menig 2-liter auto eruit vanaf het stoplicht PS: over max. 2 weken herbergt deze compacte auto als alles goed blijft gaan onze 1e kleine
ik vind deze challenge een beetje cheap, deze baan/auto word precies zo gereden in de Online game mode: Cycled Production ik heb dus zonder te rijden al een tijd staan van: 01:05.753 - KIMI NL - F191 - Alfa Romeo Mito - 2,755 Edit: Geertbargeman heeft al een tijd staan van 01:05.655 - DoneChrone - F191 - Alfa Romeo Mito - 2,617
Met die tijden zul je toch nog even aan de bak moeten, want ik heb zojuist een snellere tijd neergezet: Mazda6 MPS1:04.620ManualJaGeen
weet ook wel dat het niet snel is, maar het is raar dat ze al gereden zijn voordat de challenge begon.. ik haak deze challenge toch af, ben bezig met een Time Trial op autogespot.com. en ben daar bezig een rally-challenge op te zetten.. maar echt lukken wil dat nog niet.. niet veel animo.
Wie mooi wil zijn, moet pijn lijden Het past wel ja. Getest en wel met nichtje van ons alsmede onze eigen kinderwagen.