1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 - Competitie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door FORZACOMP, 4 jul 2011.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    LoyalRonnin investeert zijn waardevolle tijd om voor ons (gratis!) designs te ontwerpen, om op die manier deze competitie extra aantrekkelijk te maken:thumbs:

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308

geertbargeman6.57.661AutomaatNVTABS,TCS

Onder de 7 minuten en dus tevreden :)

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is die tijd voor de Car: 2006 Aston Martin #007 Aston Martin Racing DBR9/Track: Nurburgring Nordschleife Full Circuit challenge?

Wel leuk idee dit topic! Al lang geen Forza gespeeld en ben er ook bar slecht in, dus zal zo 20% langzamer zijn dan jullie, maar wel leuk om ook eens te proberen. Welke instellingen mag ik gebruiken qua hulpmiddelen? En moet ik die ook weergeven?

Er lopen nu 2 challenges toch? Mito op Amalfi coast deze week en en die Aston Martin op Nurburg?

Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat is mijn tijd voor Nordschleife idd :) Die challenge blijft altijd open. Die MiTo challenge loopt tot zondag zodat er maandag met een nieuwe challenge gestart kan worden.

Alle hulpmiddelen zijn toegestaan zolang je ze maar post bij je tijd (TCS, ABS, TCM)

Tijd graag posten in het volgend format zodat het updaten van startpost wat sneller gaat :)

NaamTijdTransmissieManual ClutchAssists

HTML:
    [table]
    [tr][td]Naam[/td][td]Tijd[/td][td]Transmissie[/td][td]Manual Clutch[/td][td]Assists[/td][/tr]
    [/table]

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ah ok, ga ik zo ff mn nieuwe xbox aansluiten en weer is proberen, maar zal wel veel langzamer worden hoor, ben echt niet goed in forza en speel t weinig, maar wel leuk om te proberen en te vergelijken, anders is t saaier in je eentje tegen npc's, zal ook wel een kwestie zijn van veel rondjes maken? ;) Op Nordschleife moet je dus wel altijd met aston martin 007 editie ofzo spelen? Is die wel standaard vrijgespeeld?

6. FORZACOMP

FORZACOMP Member

Leuk Bevonden:
    0
    Direct maar even tijden geupdate :)

Via free play --> hotlap kun je alle auto's en banen direct spelen :)

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

Mazda6 MPS1:04.141ManualJaGeen

^Waarschijnlijk mijn 'eindtijd', met een laatste bocht die niet helemaal lekker ging. Morgen ben ik er niet en overmorgen ben ik niets waard:thumbs:

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ah, ok, tnx ;)

Ik zal eerst wel met veel hulpmiddelen aanspelen, welke kan ik naar verloop van tijd het beste uitzetten zodat je sneller rijdt (mits je goed rijdt)?

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Voor de Aston Martin zou ik na een tijdje STM uitzetten (ABS en TCS aanlaten) en (daarna) ook proberen zelf te gaan schakelen (en nog wat later ook zelf koppelen :) ). In de Aston Martin laat ik zelf de TCS bijna altijd aanstaan, zodat ik zonder nadenken gas kan geven.

voor de Alfa eigenlijk hetzelfde, maar dan zou ik STM en TCS gelijk al uitschakelen, omdat die hulpmiddelen nauwelijks toegevoegde waarde hebben op de Alfa, want deze is al best stabiel van zichzelf en heeft relatief weinig vermogen.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Keej, tnx voor de tips! ;)

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dit kan wel eens voldoende zijn :) Nette tijd!

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    1.04.171

Heb een foutieve tijd van 1.03.862 maar kom daar niet meer bij in de buurt |:-|:-|:-

Zondag ga ik het toch wel echt proberen. Moet te halen zijn. Morgen helemaal geen tijd.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Pfff, respect voor jullie hoor, net een half uurtje geraced en kom niet verder dan 1:13:689. Snap niet hoe jullie bijna 10 seconden sneller zijn, dacht even dat ik mss de verkeerde auto of track had, haha :D

Heb ook al maanden geen Forza gespeeld en speel sowieso weinig realistische racegames, maar toch, best groot verschil!

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Cruciaal voor een snelle tijd is (bijvoorbeeld) om het hele rondje volgas te rijden t/m het moment dat je de tunnel inrijdt. Als dat lukt heb je al een paar seconden te pakken gok ik. Voelt in het begin onnatuurlijk en haast onmogelijk maar het scheelt best veel.

_O_

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, ok, dat moet opzich wel lukken :) Mss komt het ook omdat ik niet zelf schakel en nog wel een paar hulpmiddelen aan heb. Ik had trouwens wel een sneller rondje viel me op, in de 1:09 en nog een paar keer sneller dan 1:13:689, maar die werd niet als snelste gezien, omdat er een een uitroepteken bijstond, blijkbaar telt alleen de tijd van een rondje zonder botsen of terugspoelen? Of rekenen jullie zo'n rondje met terugspoelen of botsen wel gewoon mee?

Ik rijd trouwens met het MS Steering Wheel, maar is het zo dat je met de controller sneller bent? Of is dat onzin? Ik vind het met stuurtje iig veel leuker ;)

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308

geertbargeman1.04.108ManualJaABS

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Oeh yeah baby :thumbs:.

18. geertbargeman