Gister voor mijn doen een redelijke tijd gereden op Mulsanne met de Bugatti. Wel een klein uitroeptekentje erbij omdat ik een klein stukje van de baan schoot, maar een schoon rondje lukt me eigenlijk nooit. Ik weet niet welke hulpmiddelen ik allemaal moet vermelden, maar ik hoop dat ik het zo goed vermeldt heb (ik weet niet wat de afkorting voor stability control is en of ik de breaking line only ook moet vermelden en hoe): Averagegamer3.45.286AutomaatNeeABS,TCS,SC,Breaking Line
Ik dacht iets van 7:30 op de ring. Hij kan echt nog zoveel sneller, maar ik verpest het in heel veel bochten.
Zolang het niet om de echte toptijden gaat (no offence) dan is een driehoekje imo niet zo'n probleem. Gaat het echter om de eerste plek, dan wordt daar wat strenger naar gekeken. Verder worden alleen hulpmiddelen die effect hebben op rijgedrag van de auto genoteerd. Dat zijn dus ABS, TCS en STM
Ik had wel al een tijd gereden, maar dat was er eentje met wat foutjes en met een driehoekje. Hier mijn eerste 'officiƫle' tijd, ook met wat foutjes, maar zonder driehoekje Mazda6 MPS6:57.820ManualJaTCS EDIT: Na dat rondje ^ reed ik nog een rondje 6:51.659, helaas dit keer met driehoekje.
No offence taken hoor, zijn toch gewoon feiten? Ik snap idd dat je in de toptijden dan wel echt clean moet rijden, maar dat lukt mij toch niet op dit moment. Break-line dus niet vermelden en die andere heet dus STM, tnx! Gister nog een nieuwe tijd gereden, ook weer met driehoekje of uitroepteken of hoe je het wilt noemen Bugatti Veyron 16.4 - Mulsanne Old Averagegamer3.37.918AutomaatNVTABS,TCS
Ow, dat noem ik niet verpesten, mijn eerste vliegende ronde ging in 7:50 en ook niet foutloos, wel de eerste 5 minuten, daarna 4 keer kort van de baan, verder nog niet geprobeerd.
Nog wat aangescherpt, verre van clean: Bugatti Veyron 16.4 - Mulsanne Old Averagegamer3.37.012AutomaatNVTABS,TCS,STM
Komt er nog als challenge een drag mile...? Kunnen mensen die normaal niet met manual schakelen dat nu ook proberen, plus dan ook misschien clutch.