Met een beetje overleg hier komen we toch ook wel tot een auto + baan combi? Deze week het verzoek van Mavi BMW M5 E60 + Laguna Seca Succes allemaal!
Automaatje ABS aan 1:37.989 PS: wat een waardeloze auto zeg..... weinig controle in de scherpere bochten Maar dat kan ook aan mijn skills liggen natuurlijk.
Auto zuigt wel redelijk ja Teveel vermogen op de achterwielen. Desalniettemin kan het wel sneller dan 1.37.xxx Ik noteer nu een 1.35.719 (719 geloof ik) en dat is niet zo heel snel. Manual + clutch ABS
Naam: Brady Gereden tijd: 1.39.919 Transmissie type: Manual Manual clutch gebruikt: Ja Assits gebruikt: Geen Kan zeker sneller, maar moest ff stoppen want werd helemaal gek van die auto
Heb het net even geprobeerd: tijd: 01:41:682 Automaat+ABS, maar me broer zei dat het handig is om traction control uit te zetten. Dus dat ga ik morgen maar eens proberen. En ik sta 53.972ste op de leaderboard
Ik vind dat zonder ABS echt wel respectvol Zou dat morgen ook is proberen En manual inschakelen Automaat = shitload aan tijd verliezen
@Geertbargeman, ik kan echt niet met een manual schakelen. Dan wordt het elke keer in een bocht verkeerd schakelen, en te vroeg of te laat. Nee, dat gaat denk ik niet gebeuren!
Handmatig schakelen heb je zo onder de knie Tijden geupdate L!VE ranking eruit geklust. Weinig toegevoegde waarde met het melden van een 11252e plek in de leaderboards
Hahaha , Nou wees maar niet bang, dat zal niet 123 gebeuren heb het spel al een tijdje niet meer aangeraakt