Hmm net gedaan, en hij laat bij de leaderbords nu alleen maar mijn tijd zien die ik ooit met een andere auto daar heb gereden :/ Aha, denk dat je beter bij race results kan kijken, want daar zie je wel je huidige tijd. 1.39.891 / automaat / Stability control : ON / Traction control : ON . Heb ook nog een screenshot gemaakt, voor het geval dat nodig is ! Wel een kut bak joh
Lol Het is wel een auto die niet heel veel grip heeft uit zichzelf Maakt het wel leuk. Zelf geprobeerd zonder ABS te rijden, maar dat is voor mij echt niet weggelegd. Nee, ik blijf lekker met ABS, manual en clutch rijden 1.35.333 staat er bij mijn snelste ronde. Denk dat 1.34.xxx mogelijk moet zijn maar ga er niet alles aan doen om dat te halen
Nja ik moet ook zeker sneller kunnen, maar vooral de laatste bocht verlies ik vaak tijd Wanneer kom ik in het lijstje te staan? Na screenshot?
Naam: patsem Gereden tijd: 1:37:018 Transmissie type: Manual Manual clutch gebruikt: nee Assists gebruikt: ABS 1.35.333 is echt een meesterlijke tijd
D8 het niet. Volgens mij kreeg je die bij het halen van een bepaald level. En anders nemen we de Enzo? CHECK : http://m.kotaku.com/5376574/forza-motorsport-3s-full-400-strong-car-list Zowel de FXX als de Enzo zitten standaard in de game.
Ik ga weer meedoen met de volgende challenge, want nu kan ik gewoon niet sneller rijden. Moet ook ff wat meer gaan spelen, dat ik wat sneller kan rijden.