1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.

Het aantal bodykits per auto is vergelijkbaar met Forza3, met als leuke toevoeging het verwijderen van bumpers en spoilers op bepaalde auto's.

De hoeveelheid te monteren wielen is ook nagenoeg gelijk gebleven. Wellicht dat er hier en daar een design bij is gekomen of is verdwenen, dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wat wel opvalt, en dat zal grotendeels door de nieuwe belichtings-engine komen, is dat de wielen er een stuk beter uitzien en dat je bij het monteren al veel beter kan beoordelen hoe mooi ze zijn onder de auto.

Nu klinkt dit allemaal een beetje negatief, met alles dat nog mist of hetzelfde is gebleven, maar voor mij heeft dat weinig tot geen invloed gehad op mijn speelplezier.

Vooral op het gebied van racen (waar het natuurlijk om gaat) en de community is het vele malen beter dan Forza3. Het rival systeem is bijvoorbeeld zeer uitdagend en ook divers.

Op het moment heb ik geen Gold, maar ik mis het online racen niet eens zo erg omdat ik wel gewoon tegen Rivals kan racen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Kun je al verschillende onderdelen van de velg een andere kleur geven (i.e. zwart naaf rode rand _O_)?

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zit je dicht op je scherm? Misschien dat ik toch ook zo'n apparaat ga kopen. Gewoon voor het gadgetgehalte vind ik het al vet.

4. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als je FM4 voor 100% wil uitspelen heb je zelfs kinect nodig.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Thanks,
    Ook benieuwd naar?

6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okee thanks voor de info :)
    heb je ook in de gamertag lijst gezet hoor ;) en voeg je straks wel ff toe

7. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    dat is idd bagger

8. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nou ook bodykits inzitten voor Ferrari's? Zou wel gaaf zijn als je zo een Mansory kit op zo een Ferrari 458 kan zetten :)

9. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een mazda race omdat je moet racen tegen een Mazda, waar jij dat zelf mee doet maakt niet uit.

Je ziet het ook in het filmpje, de citroen staat op plaats 2 van 2, de Mazda MX-5 voor hem is zijn tegenstander en de overige auto's zijn verkeer.

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Kies je toch zelf voor? Als je dat niet wilt dan ga je lekker in een Mazda rijden :D

11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    das wel zo maar als bv. een mazda race alleen voor mazda's was vond ik het wat vetter want dan ben je verplicht om is in een andere auto te rijden ;)

12. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    In FM3 had je races voor specifieke auto's en in FM4 net zo. Gister nog een race met enkel Golf GTI's gereden, en dat was in de wereldtoer

13. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    okee veet dat het er wel in zit.. damn wel blij dat ik de game vandaag niet binnen heb gekregen want moet nog fucking veel voor school doen:+

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    ga je mond spoelen!! :+
    is de Alfa Giulia Sprint (een old-timer/klassieker noemen ze dat)

15. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, antiek is niet negatief bedoeld.

Antiek > Modern \o/

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat is een MiTo? :confused:

Jammer dat ik die Giulietta nou niet heb :mad:

17. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    lekker musicstore bij ons heeft hem liggen, maar morgen hem morgen pas verkopen. Wacht morgen mijn BOL pre order af en anders haal ik hem morgen bij the Music Store. He jakkes t kriebelt wel!

18. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Same here!

De laatste anderhalf jaar is het interesse in games bij mij sterk afgenomen, maar ik voel nu echt die kriebel weer om aan de slag te gaan met de nieuwe Forza!

Ik kijk vooral uit naar die Rivals mode. Een vriend en ik zitten al constant elkaars tijden te verbeteren in de demo.

19. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    heb je ook net toegevoegd!

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Idd. Om aan te geven dat ik een echte Alfa-freak ben ;) Heb een 146, 156, GTV, 147 gehad en nu de MiTo. Ofwel, "die antieke Alfa" is voor mij een "no-go" ;) :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina