1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Dat vraag ik me ook af.
    En komen er ook nog banen zoals bij Gran Turismo, zoals New York of Monaco?
    Dat vond ik juist de mooie banen van die game.

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Wat een spel, echt waar!

Rij nu in een Ford Fiesta met wat upgrades en tuning. 66e plaats in de D-klasse op Silverstone :) Spel is er nog maar net maar top 100 plaatsen zijn altijd wel leuk.

Heb je btw ook nog wat aan simulatie sturen ipv op normaal? Dus een voordeel in de zin van dat je ook bij handmatig met clutch schakelen sneller bent tov handmatig zonder clutch?

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Simulatie is moeilijker, iets te resoluut sturen en tegensturen resulteert in een spin, zelfs met een F-klasse auto, maar het is wel leuker :) Alleen met de snelle auto's vind ik dat wel moeilijk rijden denk ik.

ik kan bijna geen enkele tune-instelling aanpassen, klopt dat? Zelfs na het kopen van nieuwe veren kan ik bij tunen aan de vering instellingen niks aan de balkjes veranderen. Waarom is dat?

4. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan welk vering pakket je gekocht heb. Bij Race-suspension kan je alles aanpassen.

Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  6. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Event

Link; http://forzamotorsport.net/en-us/BMW_M5_Forza_Cup/

7. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier net de 1M uit de game compleet nagemaakt op de 135i. Wie interesse heeft ik niet meer namelijk. Ik heb er 100,000 credits ingestoken maar het is echt een heerlijke bak is er iemand die hem zou willen overkopen ? Was alleen om te proberen of het kon. En het kon dus na lang tweaken. Rij dus een 1M zonder pre-order voor 100,000 credits. Ik heb er maar 1 maar zou er zo nog een paar kunnen maken als er mensen interesse hebben.

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    daarvoor is de auction house/winkel/veiling :) gewoon daarop zetten en dan kijken hoeveel ze ervoor geven ;)

9. koelebobes

koelebobes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Auction is offline :{

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ohja daarom kon ik ook me foto niet uploaden :mad:

11. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel. Ik heb me iig opgegeven. Ben benieuwd of ik mee kan doen.
    Ik heb een NL account maar woon sinds begin dit jaar in Duitsland met mijn vrouw en kids.
    Vrijstaand huis gebouwd voor nog geen twee ton. Toen kon er ook nog een dikke Duitse beierse bak van af :b:.

Overigens, wat ik niet had verwacht is, dat die Kinect headtracking zo goed werkt. Heb wel lang moeten callibreren ( ik zit zo'n 3 meter van de tv ) maar het werkt erg goed, zelfs 's avonds met weinig licht.

13. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn die American Muscle Cars moeilijk in bedwang te houden zeg....

14. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    welke auto in de B class is de opvolger van de WRX'05, Audi S5, Golf? deze auto's zijn in FM3 ideaale Multiplayer auto's. welke auto's zijn het in FM4?

15. triples

triples Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over het 2de disk probleem.

Ik kon de laatste packs installeren behalve de eerste, deze morgen na 6 keer proberen is hij eindelijk tot 100 % geraakt en geinstalleerd ! :thumbs:

Wat een verslavend spel !!! zoo lekker als ik met mijn Mini cooper die corvettes voorbij vlieg :D

16. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Na een lange tijd niet meer zo actief te zijn geweest op de console, ben ik door deze game weer helemaal in de ban. De game speelt echt enorm goed en het racen is eindelijk terug, tenminste voorgaande racegames of het nu sim of arcade is konden me niet zo bekoren. Forza 4 is al haast perfectie in zijn gameplay, maar er zijn me ook een aantal minpunten opgevallen maar deze wel nog kleinschalig zijn. Wel vind ik het geluid nog niet helemaal zoals het zijn moet bij sommige wagens, al komt het wel dik in de buurt maar vooral bij het upgraden van bijvoorbeeld een andere uitlaat, dan merk ik ook dat het geluid ietwat vervormd en klinkt het wat te hoog, maar ik vind het wel beter dan in GT waar het toch nog tam klinkt af en toe. Je merkt wel dat de 360 aan zijn max is nu, op de Fujimi Kaido bv merk je dat de reflectie op de wagens soms wat frames mist, de omgevingen zijn wel prachtig en solide voor het oog, maar nog steeds wat kaal al is dat bij veel racespellen zo. Maar Turn 10 doet goede zaken, en mogen ze voor de 360 zeker nog wel een Forza maken, enige minpunt die me tegenstaat is de Nordschleife in design. GT oogt nog steeds net iets kleurrijker en artistieker, maar de tracks in Forza 4 vind ik wel strakker en netter verzorgd. Maar echt een supertof spel Forza 4, deze game is een must voor de echte racefan waar je naar mijn mening niet beter krijgt op de console.

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28

Dit bedoelde je? :+

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik gister mijn video niet. :mad:
    Ik wil alleen die achievements, daarna boeit me die server niet zo meer. Tenzij ik die shit natuurlijk kan uploaden naar mijn YouTube pagina. :+

Edit: Lol, heb de LE Pack van Marketplace ook, terwijl ik de gewone versie van de game heb. Is dit nu een faaltje van MS of gewoon een gratis cadeautje? Hoe zou ik dit moeten zien?

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Rijdt met de Audi RS4 (oud model) eens stapvoets met het stuur helemaal een kant op gedraaid. De voorwielen lijken nauwelijks te draaien en de auto schuift een beetje gek over het asfalt. Ziet er stiekem best droog uit.

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    haha net soccer gespeeld met zijn 2. Haha best grappig voor een keer. Als je dit met 16 man doet online zal het wel een chaos zijn. Toch eens proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina