Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bathurst zou eigenlijk ook wel leuk zijn.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Alle chauvanisme opzij geschoven, Zandvoort vind ik ook maar een circuit met een saai atmosfeer...

Laatst kwam deze game ter sprake:

Mijn god wat was dat ook een heerlijk spel he...
    Ze moeten gewoon meer van zulke races erin stoppen als events! Dat is toch helemaal super tof? Dat je zelf een livery moet maken en dan in bestaande BTCC competities kunt meedoen met alle specifications van dien..!

Had deze tracks:
    Donington Park Grand Prix
    Donington Park National
    Silverstone International
    Thruxton
    Brands Hatch Indy
    Oulton Park Fosters
    Croft
    Snetterton
    Knockhill

Is toch pure Britse nostalgie! _O_

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Die heb ik nog gespeeld _0_

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Heerlijk spel.
    Was mijn eerste echte racegame (GP3 tel ik niet mee). Was best lastig, en als ik 5e werd was ik ook oprecht echt superblij :D.

5. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    TOCA 2 heb ik flink gespeeld. Later werd het DTM Racedriver, dat vind ik nog steeds een mooie serie.

Zeer divers, leuke verhaallijn erin verwerkt..Tof was dat.

Zandvoort vond ik altijd wel tof om op te racen, het circuit heeft best leuke bochtencombinaties. Dat het Nederlands is telt dan niet zozeer mee, hoewel het natuurlijk wel leuk is.

Ik zou het zelf geen chauvenisme noemen, wat je wel daar onder kan scharen is dat ik Dafjes in Forza wil :+

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  6. JeePee

JeePee Guest

Maar je wilt wel Donington, Oulton en Fuji? 8)

Ik denk geen weerseffecten, geen nachtracen, geen rallyrijden, geen wear, 1 nieuwe baan en 5 nieuwe auto's (+ 5 auto's die je een week na de release kunt downloaden).
    TOCA... toen ze nog wél passie in de games staken.

Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2011
  7. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    eben keihard off topic en dan direct weer terug!
    GEWOON OMDAT IK HEUL BLIJ BEN!

HUISVERKOCHT (6 week te koop gestaan)
    Mijn huidige woning

HUIS GEKOCHT, per 15 feb 2012
    Ons nieuwe huis

Carry on!

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Donington is grruwelijk man :p.
    Samen met Brands Hatch echt de tofste circuits in UK!

En dat laatste vrees ik ook ja :'-(

9. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Als de verhalen kloppen dat de nieuwe Xbox in 2013 uitkomt zou het heel goed mogelijk zijn dat Forza5 een launchtitel is en dat ze daarom weerseffecten e.d. uitgesteld hebben om perfect uit te werken in het nieuwe deel op een krachtigere console.

@ Lircky

Gefeliciteerd!

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Proficiat:thumbs: Kan me voorstellen dat je heul blij bent :) Je nieuwe huis vind ik op een aparte manier heel sympatiek overkomen! Nu weer fototjes plaatsen!

11. JeePee

JeePee Guest

Maar niet vetter dan Zandvoort :p Daar is Hugenholtz -> Slotenmaker -> Scheivlak te mooi voor!

Onzin. Vroeger konden ze het allang. Alsof regen in een racegame een geheel nieuw iets is. Dit kon 7 jaar geleden al. De enige reden waarom het er niet in zit, is omdat de gamers van tegenwoordig het toch wel slikken. Het enige wat ze hoeven doen is die 3 op de verpakking in een 4 te veranderen en het gaat weer als warme broodjes.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Het is niet zo makkelijk natuurlijk. Tegenwoordig is het keuzes maken. Wil je nachtracing? Tuurlijk, maar dan moeten we 50 auto's schrappen. Wil je regen? Tuurlijk, maar dan moeten we 2 circuits eruit halen.
    Je kunt maar bepaalde hoeveelheid op zo'n disc stoppen denk ik. Oftewel het is gewoon een keuze om voor bv bepaald aantal polygonen te kiezen en niet voor bijv. 18 auto's op de baan.

Misschien als je gewoon alle auto's op disc 2 zet en de game zelf etc op disc 1... Of gewoon 3 discs :D.

13. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, natuurlijk is het niks nieuws. GT4 had het ook al, hoewel dat naar mijn idee, niet goed werkte. Dat jij gelijk mijn uitspraak als onzin bestempelt zegt meer over jou dan over mijn bericht.

Ik zeg niet dat het niet mogelijk is, ook niet dat ik blij ben dat het er niet in zit. Het enige wat ik doe is een mogelijke reden te geven voor het missen van deze effecten.

Wellicht is het al mogelijk, maar bewaren ze het voor FM5 om daarmee echt een verpletterende indruk te kunnen maken. Wellicht een andere reden? Ik weet het niet, en jij ook zeker niet.

Vergeet niet dat Forza gewoon een product is waar geld op verdiend moet worden, vanuit dat opzicht kunnen er ook keuzes gemaakt worden. Staat het product jou niet aan? Koop het dan niet. Niemand verplicht jou daar toe.

Binnen een game als FM4 waar veel rekenkracht nodig is voor de Physics en voor de graphics, grote groep auto's, redelijke viewing distance op open banen etc etc., kan het goed weergeven EN simuleren van regen net te veel zijn. Of dit nu teveel rekenkracht vergt van een verourderde console of teveel ruimte voor data op een verouderd medium of teveel tijd in het ontwikkelingsproces.

Het heeft ook te maken met de eisen die gesteld worden, kunnen er regeneffecten visueel in FM4 weergegeven worden? Natuurlijk.

Maar kan dan ook het effect van regen op de ondergrond en daarmee de reacties van 16 auto's daarop goed realistisch gesimuleerd worden met de huidige graphic standaard? Waarschijnlijk word het hier al een stuk lastiger.

En nee, ik zeg niet dat het allemaal niet mogelijk is. Ik geef alleen aan dat er verschillende mogelijke redenen zijn om bepaalde keuzes te maken.

14. Mt cook

Mt cook Member

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond maar weer ff online klote.
    nog ff werken en dan weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Mensen die nu tijd hebben om wat te racen?

16. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ja

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.685
    Ik heb nu alle pre-order cars gekocht.

:emo:

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo, vandaag de laatste season gehaald en na de laatste race level 50 geworden! Kwam erachter dat je tot 150 kan levelen en steeds een dik geldbedrag krijgt. Dat kan ik goed gebruiken voor die Ferrari achievement :).

19. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net level 51 gehaald, kreeg 105.000cr.

20. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    mss domme vraag, maar ik wou net een foto uploaden vanaf de xbox, maar dat kan niet zegt ie, want de limiet van dit bestandstype is bereikt en ik moet een vakje vrijmaken. Maar er staan maar 18 foto's en 1 grote op forzamotorsport.net en ik heb geen idee hoe je die daar kan verwijderen. Weet iemand hoe dat moet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina