Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb even elk mogelijke upgrade op een Supra geplakt. Dat ding gaat nu in 2.2 naar de 100 8)

9.5 / 6.3 / 9.9 / 10 / 6.5 zijn de stats :cool:

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Een vraag over de event list.

Ik zit nu in het vierde seizoen van de season play en ik kies altijd netjes 1 van de 3 races die voorgedragen worden en ga dan naar de volgende. Ik dacht dat dan die 2 overige races steeds in de event list terug zouden komen, maar daar staan enorm veel races in. Ook grote kampioenschappen R1 etc waar je meer dan een ton mee kan verdienen, terwijl ik mss 10.000 voor een race krijg.

Is die event list afhankelijk van het seizoen waar je in zit of is die altijd hetzelfde? En doen jullie daar gewoon races van tussendoor, of maken jullie eerst de season play helemaal vol tot seizoen tien en doen jullie dan de losse races uit de event list?

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even een test, Is de Renault Cio bij jullie ook rechtsgestuurd?

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hoe zit het nu met die event list. Staan daar alle races van alle race seasons in? Of alleen van de season waar je op dat moment inzit en verandert ie weer als je naar de volgende gaat? Dan heb ik wel heel veel events laten liggen, want ik deed tot nu toe alleen de season play races, zit nu in season 4.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    World Season genereert zelf events die niet altijd in Event List staat.

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nee ok, maar als je de event list selecteert staan er een hele hoop events. Zijn dat alle events die horen bij het raceseizoen waar je op dat moment inzit of zijn het alle events in totaal van het hele spel (van de singleplayer dan)?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Zijn alle events van het hele spel.
    Alleen verzint World Season soms nog zelf events om bij je autokeuze te kunnen passen.

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik dacht dat het mss alleen de events van dat seizoen waren, dan zou ik alle events van al voltooide seasons gemist hebben en dat zou jammer zijn.

Maar een andere vraag dan, als ik alvast wat losse races uit die event list ga doen ipv alleen de races die de world tour voorschotelt, dan kan het zijn dat ik verderop een world tour race tegenkom die ik al gedaan heb? Of is het handiger eerst de world tour af te maken en dan losse races te doen?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Nee dan selecteerd World Tour gewoon een andere race.
    Maar sowieso is het handiger om eerst World Tour te doen natuurlijk.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
  11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wel lelijk als je Season 10 klaar hebt, en je eigenlijk nog maar op 10-15% van alle events zit. Stom race verzin systeem :mad: :+.

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Mooi toch, heb je nog een heleboel te doen, anders ben je klaar met het spel, is ook niet leuk.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Ik ben level 48 maar heb maar 1 vinkje bij Event List 8)

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Alright, voor het eerst een auto verkocht! Had al paar keer geprobeerd, maar niet gelukt, had een E30 M3 volledig geupgrade (toch gratis) en wat stripes meegegeven. Voorzichtig ingezet, 15.000 startprijs en 50.000 vraagprijs en is voor 50.000 weggegaan! Als ik de prijs nog iets hoger had gezet had ie mss nog iets meer opgebracht ;)

15. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    is vast gekocht door iemand die geen affiniteit heeft op bmw.. maar 50.000 is toch niet veel?

ik verkocht mijn getunede Ferrari FF drift auto voor 650k :D

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je moet die prijs waarvoor hij sowieso weggaat gewoon weglaten, dan kunnen ze tenminste altijd blijven doorbieden. ;)

Gisteren keek ik eens op de AH en daar zag ik fucking veel Evo's eropstaan van 1 gast met een of ander koikarper design. Op de zijkant een nummer# dus hij zal er wel 50 ofzo gemaakt hebben. Hadden allemaal een prijs van 2+ miljoen. Is lekker geld verdienen zo. :eek:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    Juist niet, met buyouts kun je écht geld verdienen.
    Ik verkoop al m'n Evo's ook voor 200k. Gewoon startprijs 50k en hoge buyout.

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is ook niet veel, maar toch leuk voor eerste verkoop, aanschaf is 18.000 ofzo (FF is denk ik heel wat duurder), nog paar upgrades die wel geld kosten, dus uiteindelijk mss maar 20.000 winst ofzo, maar toch :) Heb er nog een opgezet zonder limiet. En die tijd hoeft niet zo lang, het gaat toch om het laatste kwartier ofzo.

@Antraxx, maar verkocht ie ze ook dan?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.667
    20.000 winst, tja logisch dat jij niet rijk bent 8).
    Alles installeren en op AH zetten kost dan meer tijd dan gewoon geld verdienen.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Maakt niet uit, is gewoon lachen, en 20.000 winst is meer dan de auto kost, dus procentueel gezien goed. Met duurdere auto's kun je natuurlijk meer absolute winst maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina