1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Neen

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Voor unlocks kun je idd grof geld vragen schijnbaar. Wilde ook s iets unlocked kopen, vraagt die flapdrol hoeveel credits ik heb. Heb gelijk maar gezegd dat ik sinterklaas niet ben :+

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Erg flauwe acties van EA, ronduit belachelijk! Maar gelukkig zal dat niet gaan gebeuren met Ferrari, waar EA problemen mee schijnt te hebben en je ze daarom ook niet meer in hun games hebt.

Die Pagani Huayra is indeed supervet, had deze ook graag in Forza gehad. _O_

4. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Heb hem ook eindelijk. Heerlijke game! Overigens eerste game waarbij de cockpit-view mij verreweg het meest bevalt.. Speel nooit met cockpit-view (meestal bumper-cam), maar dit voelt direct heel natuurlijk!

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    De Aventador is zo'n ontzettend lekkere wagen! _O_

Ik zal zo meteen wat foto's plaatsen waaronder een big shot. :)

6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Was niet van plan iets te kopen dus ik heb die gratis VW Scirocco R gedownload.
    Elke maand een gratis auto. :+

Misschien als er iets bij zit wat ik echt wil hebben dan koop ik die ene auto of een pack.

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zou graag meer oude auto's zien. Zoals een Eldorado Cadillac en bijvoorbeeld een oude kever en een lelijke eend.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja en dan die kever als een Herbie bestickeren, hahaa! :+

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar die gasten zien toch nie of ie getuned is, of wel? Je kan wel je tuning apart verkopen. Die andere die voor 50.000 wegging had ik paar stripes meegegeven.

Weer paar leveltjes omhoog gegaan, moet nu kiezen tussen M6, Aston Martin DBS en Bentley Conti SS, aarrghh :p

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Valt wel mee, heb gisteren voor 100k een font gekocht! :+

11. zen

zen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet het wel een hele mooie zijn.

12. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is het nu juist

EA heeft de rechten voor Porsche, MS/Turn10 heeft de rechten van Ferrari.

In de laatste paar Need for Speed waren ook geen Ferrari's dus denk zelf dat EA zoiets had van wij geen Ferrari's jullie geen Porsche...

"Forza had the exclusive license for all Ferrari cars, for example, on the Xbox and PC platforms. But at the end of the day, we've always found that we just weren't willing to block other racing games from having Ferraris outright, as we believed that this would do nothing but hurt the racing ecosystem."- Dan Greenwalt ( Creative Director from Turn 10 )

Yet Ferrari was blocked from Shift 2 and Hot Pursuit...

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Waar valt uiteindelijk NOG meer geld uit te slepen? Door beide games zonder de 2 merken te releasen en dan bij allebei de games gewoon als DLC paketten verkopen.
    Misschien hebben ze dat allang afgesproken, in 2012 verlopen de licenties en krijg je vast een Porsche pack voor 1500MSP en een Ferrari Pack voor 1500MSP.

Uiteindelijk vind ik het ook een naaistreek van Ferrari en Porsche.. Ze zullen het geld wel nodig hebben, maar toch is het een leuke vorm van reclame of niet?
    En wie zegt dat dit niet binnenkort gaat gebeuren bij Lamborghini, Koenigsegg, McClaren, Chevrolet, Nissan etc etc?
    Dan krijgen we allemaal halve racegames :mad:

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja, moet er niet aan denken zeg! Maar dat over Ferrari gaat al way back bij de makers van NFS, in Hot pursuit 2 waren ze voor het laatst te zien en zou men de supercars weer terugnemen in Most wanted, Ferrari was toen al uit the picture.

Maar goed, uiteindelijk denk ik niet dat het zo erg zal worden met de andere merken, but you never know =(

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoezo niet? Als EA Pagani benaderd zie ik geen reden dat hun nee zeggen en Porsche wel.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat kan altijd wel natuurlijk, bedoel dat sluit ik ook niet uit.

17. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    World Tour gister afgemaakt. Het begon leuk, maar uiteindelijk begon de sleur er weer in te raken net als deel 2 en 3 en was het eigenlijk weinig nieuws.

Als ik nu weer World Tour opstart begin je weer vooraan, maar krijg je dan wel races voor je kiezen die je nog niet voltooid hebt of krijg je gewoon weer dezelfde races als in je eerste World Tour? Als dat laatste het geval is heeft het weinig zin, dan kan ik beter gewoon verder gaan bij de event list (en zelf races kiezen die nog niet voltooid zijn) toch?

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Idd, je kunt beter Event List gaan doen dan, dan weet je zeker dat je bestaande events doet die je nog niet gedaan hebt.
    Want World Tour verzint ook events.

19. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je zult denk ik wel deels andere races krijgen. Je krijgt al andere races als je in de World Tour een andere auto pakt. Dan blijf je wel op hetzelfde circuit, maar wordt een race voorgeschoteld die bij je gekozen auto past en dat kan dus wisselen als je een andere auto pakt.

20. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb mijn copy van Forza nog steeds niet binnen. Moet nu een formulier gaan invullen om mijn geld terug te krijgen of een nieuwe opgestuurd te krijgen uit Engeland. Zal eens kijken wat de lokale gameboer ervoor vraagt want voor die 50 euro kan ik hem net zo goed alsnog in Nederland halen. Wel zonde van LE edition en preorderbonus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina